Moto GP på Eurosport lige nu!
Fra : Steen Gruby

Dato : 22-07-07 21:49

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU MAX Special 1956
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : m0rt3n

Dato : 23-07-07 10:09

Dorna skulle tage og give Bridgestone-Ducati mesterskabet og aflyse resten
af sæsonen. Det er dødssygt at se på, at ham australieren lægger sig i front
og vinder hvert andet løb. Han ødelægger jo det hele!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Armand

Dato : 23-07-07 21:08

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dorna skulle tage og give Bridgestone-Ducati mesterskabet og aflyse resten
> af sæsonen. Det er dødssygt at se på, at ham australieren lægger sig i
> front og vinder hvert andet løb. Han ødelægger jo det hele!

Det er ganske rigtigt; men i det midste er det ikke en Honda eller Yamaha i
år, så jeg plejer mit italo-gen og nyder det ganske gevaldigt.

I går aftes var mine øjne tunge efter at jeg har været tvunget tidligt op
hele weekenden p.g.a. overnattende familie og jeg havde helt og holdent
svedt Laguna Seca's sene løb ud, så jeg har måttet nøjes med min ikke helt
uvildige svogers beretning. Men uanset uvildigheden er det en imponerende
præstation eftersom det næsten må være knægtens premiere-ridt på dén bane

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 23-07-07 21:15

On Mon, 23 Jul 2007 22:08:04 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Armand.

> [...]
>præstation eftersom det næsten må være knægtens premiere-ridt på dén bane

Det mest imponerende var at "Knægten" ikke begik een eneste fejl, og
da Vermullen lugtede blod lagde Stoner lige 5-6 sek. forspring på, for
at slutte 9 sek. før sin konkurrent.
Banerekorden fik lige pillet 1 sek. af - Retfærdigvis skal siges at
asfalten var ny og god
Det er godt gået af en 21 årig "opkomling" i sin første MotoGP season.
Gad vide hvad han kan drive det til?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 05:20

> [...]
> asfalten var ny og god
> Det er godt gået af en 21 årig "opkomling" i sin første MotoGP season.

Hej
Selv om jeg jo er Honda fan, syntes jeg han og Ducati gør det rigtigt godt.
Men det er nu godt nok anden sæson han køre, sidste år kørte han
Honda og væltede en del gange.
Hygge PD CBR1100t