Mc vs. Elg
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 11:49

Med lykkelig udgang
http://ekstrabladet.dk/112/article320518.ece

--
Venlig hilsen
Bo

Fra : Eg Egemarke

Dato : 21-07-07 19:25

Sådan en Sk... Elg

Den skulle have et rødt kort og en udvisning fra vejbanen for svinsk
tackling.
Godt der ikke skete mere, HAR set hvad sådan een kæmpe ko på stylter kan
lave af ravage med en almindelig personbil.
Jeg er selv hunderæd for at der endag skal stå een foran, har prøvet at
ramme en bambi og den var ikke stor. Men bilen den var godt nok baldret.

Håber han kommer sig helt Mc´isten

MvH Eg

Fra : orum@it.dk

Dato : 22-07-07 22:55

> Godt der ikke skete mere, HAR set hvad sådan een kæmpe ko på stylter kan
> lave af ravage med en almindelig personbil.

LOL.... "en kæmpe ko på stylter"
Rigtig godt udtryk Har nu fået mig til at gå og småklukke et par
timer.
Tak for det....

Mvh. Dan Ørum