Derfor er motorcykler bedre end mænd :-)
Fra : Annie gyg

Dato : 18-07-07 14:26

Man kan køre en tur på en motorcykel mere end én gang i timen.
Motorcykler udvikler aldrig bildæk.
Motorcykler holder længere.
Motorcykler gør dig ikke gravid.
Motorcykler har ingen forældre.
Din motorcykel fortæller dig, når der er noget galt.
Du behøver ikke sparke din motorcykel for at få den i gang.
Din motorcykel dømmer ikke dine veninder.
Hvis din motorcykel larmer, så kan du købe en lydpotte.
Hvis din motorcykel ryger, så kan du gøre noget ved det.
Motorcykler er ligeglade med, hvor mange motorcykler du har kørt før.
Når i kører en tur, så ankommer du og din motorcykel på samme tid.
Det er nok at have en motorcykel ad gangen.
Din motorcykel vil ikke flirte med andre motorcykler.
Din motorcykel er lige glad med, at du har en plakat af din
yndlingsmotorcykel på væggen.
Hvis din motorcykel har for mange kilometer på kilometertælleren, så kan du
bare få en anden.
Hvis din motorcykel er for blød, så kan du bare få nye støddæmpere.
Du behøver ikke drikke øl for at få din motorcykel til at se godt ud.
Du kan være stolt af din motorcykel lige meget hvilken model du har.
Din motorcykel vil ikke slå dig eller prøve at give dig mindreværdsfølelse.
Dine forældre vil ikke holde kontakt med din gamle motorcykel, hvis du
sælger den.
Motorcykler har også altid lyst til en tur, når du har det.
Motorcykler håner dig ikke, selv om du er nybegynder.
Din motorcykel går aldrig i byen alene sammen med andre motorcykler.
Du behøver ikke at pynte dig, før du kører en tur på motorcyklen.
Din motorcykel protesterer ikke, når du beskytter dig.
Hvis din motorcykel ikke ser godt ud, så kan du male den eller få nye dele
til den.
Du kan ikke få en sygdom af en motorcykel.
Motorcykler stopper altid, når du siger det.
Din motorcykel har ikke behov for at vise sig over for andre motorcykler.
Din motorcykel lyver ikke for dig.
Din motorcykel er lige glad med, hvor meget du vejer.
Hvis din motorcykel ikke kan starte, så kan du bare udskifte batteriet.
Du skal ikke lave mad til din motorcykel.
Din motorcykel kan ikke køre rundt uden dig bag din ryg.
Hvis din motorcykel er kold, så kan du bruge chokeren.
Du kan beholde billeder af dine gamle motorcykler.
Din motorcykel vil hellere køre en tur end se sport på fjernsynet.
Motorcykler snorker ikke.

....og rigtig god ferie, dreng.
Nu går turen sydpå - til brune, smækre mænd.
Annie

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 18-07-07 15:22

"Annie gyg" <Agyg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Motorcykler snorker ikke.
>
> ...og rigtig god ferie, dreng.
> Nu går turen sydpå - til brune, smækre mænd.

Der fik vi den!
Hilsen Matthias

Fra : HC

Dato : 18-07-07 16:37

Annie gyg wrote:

> Du kan ikke få en sygdom af en motorcykel.

Asfalteksem?

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : oz9abc

Dato : 18-07-07 22:48

> Asfalteksem?

Ja for ikke at nævne køresyge!
/Jan

Fra : dots

Dato : 19-07-07 00:23

"Annie gyg" <Agyg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Man kan køre en tur på en motorcykel mere end én gang i timen.
Klip----

Hørt - hørt
Man skal bare sørge for at rende ind i én med den samme holdning, bare
modsat
- så går det sg nok aldrig helt galt

Liiige bortset fra, når man ligger derude med vinden i ansigtet, motoren
mellem benene - hvis jeg skulle vælge -
- motorcyklen eller sex ??

Så blev det motorcyklen !

Stor hilsen
Dorte

--
- dots -
Dnepr MT16

Fra : Ib Tinning

Dato : 19-07-07 14:58

mere en en tur i timen må være et tegn på for korte ture både på motorcyklen
og manden

> Liiige bortset fra, når man ligger derude med vinden i ansigtet, motoren
> mellem benene - hvis jeg skulle vælge -
> - motorcyklen eller sex ??
>
> Så blev det motorcyklen !

Så prøv sex med en partner istedet for at ligge alene så vil du opdage
at det ikke er helt så kedeligt

med stor hilsen Tinning med mc og snart kone

Fra : dots

Dato : 20-07-07 02:25

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse

> Så prøv sex med en partner istedet for at ligge alene så vil du opdage
> at det ikke er helt så kedeligt

Uha dér, ja nogen skal vel forsvare kønnet.
Nu er det jo bare sådan, at "nogen" ikke behøver gifte sig sig for at få det
hun vil ha'.

dots

Fra : Ib Tinning

Dato : 20-07-07 10:47

"dots" <dots@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> hun vil ha'.
>
> dots
>
> det skulle ikke tages ilde op kunne bare ikke lade være efter at have
fundet hende som kan få mig til at springe en tur i seng i stedet for en tur
på mc

og derfor må hun være den rigtige for havde jeg set dit indlæg før jeg mødte
Gitte ville jeg have givet dig helt ret

mvh Tinning

Fra : Niels Pein

Dato : 20-07-07 21:41

"Ib Tinning" skrev ...

> [...]
>
> og derfor må hun være den rigtige for havde jeg set dit indlæg før jeg
> mødte Gitte ville jeg have givet dig helt ret

Det skal bare kombineres. Min kone er vild med at sidde bagpå (selvom hun
selv har kørekort), og da vi engang var nødt til at sælge det ene af to
køretøjer, spurgte jeg hende:
"Hvilken skal vi sælge; bilen eller motorcyklen?"
Og hun svarede:
"Bilen selvfølgelig!"
mens hun kiggede vantro på mig.

Sådan skal det være. Og hvis det ikke var sådan, er jeg da sådan set ikke
sikker på vi overhovedet var blevet gift. =

Why not get the best from two worlds.
--
Hilsen Niels
Honda TransAlp (snart en Suzuki Bandit 1250)

Fra : Jacob

Dato : 19-07-07 15:27

> [...]
> Du kan beholde billeder af dine gamle motorcykler.
> Din motorcykel vil hellere køre en tur end se sport på fjernsynet.

Enig, Jeg ville til enhver tid også vælge en mc, fremfor en mand.

Og god ferie til dig også..

Mvh Jacob

Fra : TOSB

Dato : 27-07-07 19:32

Jacob wrote:
kLIP

> Enig, Jeg ville til enhver tid også vælge en mc, fremfor en mand.
>
> Og god ferie til dig også..
>
> Mvh Jacob

En af mine gode venner/og kollega (mandlig), der igennem tiden har været
noget uheldig med flere ægteskaber udtalte for nyligt: "Skal jeg giftes
endnu en gang, så bliver det med en mand, for så ved jeg da, at jeg får et
et røvhul på forhånd"

PS: Undskyld sproget, men der er vel ikke så mange børn, der læser med her?

Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første
dag i resten af dit liv ELLER: Lev livet i dag,

Fra : kalle

Dato : 23-07-07 22:02