Spejle og blinkere
Fra : Thomas H

Dato : 18-07-07 14:24

Hej NG!

Min cykel (Suzuki GS 500 E med kåbe) røg for nyligt en tur på langs...
det kostede nogle skrammer, et spejl og blinkere for og bag. Nu vil jeg
jo gerne købe nogle nye dele, men det virker som lidt af en jungle at
finde de seriøse, danske forhandlere.

Har I nogle gode erfaringer, helst med links til hjemmesider med et
fornuftigt udvalg?

Og hvis der er nogen der kan genkende disse carbon-blinkere:
http://www.divshare.com/img/1300697-854.jpg og fortælle mig hvad de
hedder, eller hvor jeg kan købe nogle magen til ville det være en stor
hjælp - det er knap så sjovt kun at kunne blinke til højre...

På forhånd tak,
Thomas

Fra : TOSB

Dato : 18-07-07 14:42

Thomas H wrote:
> [...]
> hedder, eller hvor jeg kan købe nogle magen til ville det være en stor
> hjælp - det er knap så sjovt kun at kunne blinke til højre...

Hej Thomas
Jeg har lige prøvet lidt af det samme. Smadrede det ene blinklys og knækkede
koblingsgrebet (Yamaha XZ550 årg. 82)
Den lokale MC´mand skaffede tingene i en ruf.
http://www.sayjes.dk/default.htm
Du kan evt. ringe og høre, om han kan hjælpe eller henvise.

Mvh
Torben
--
Husk at hvis du vågner, så er det den første
dag i resten af dit liv ELLER: Lev livet i dag,

Fra : Thomas H

Dato : 18-07-07 15:49

Hej Torben, og tak for det hurtige svar!

> http://www.sayjes.dk/default.htm
> Du kan evt. ringe og høre, om han kan hjælpe eller henvise.
Jeg håber han kan henvise... der er jo et stykke fra Nykøbing S til
Horsens, hvis man skal ned at kigge på delene ;)

Og det ser desværre ikke ud til at han har netop den lygte jeg skal
bruge, men der er masser af spejle!

T.

Fra : TOSB

Dato : 18-07-07 16:10

Thomas H wrote:
> [...]
> Horsens, hvis man skal ned at kigge på delene ;)
>
> Og det ser desværre ikke ud til at han har netop den lygte jeg skal

Hej Thomas
Han kan skaffe - har adskillige kataloger.
Det er en Jeanette, der som regel skaffer hjem. Hun er flink til at oplyse,
hvor man ellers kan få div. - såvel uoriginale som originale dele til
forskellige motorcykelfabrikater. Han har i øvrigt indført telefontid (så
vidt jeg husker er det ml. 0830-930, men det kan du høre på tlf.svareren) -
ellers kan du prøve at sende en mail + dit link.

Mvh
Torben