opbevaring af motordele?
Fra : Jeppe, Zephyr 550

Dato : 17-07-07 20:32

Jeg har lige fået skiftet motor på en Kawasaki fra '91, og vil gerne gemme
den gamle motor som reservedele (det der kan bruges af den). Lige nu har
jeg sat den gamle motor ned i en fugtig kælder, hvor den IKKE skal blive
stående. Men bortset fra at de skal stå tørt er der så noget man skal være
opmærksom på når man har sådan noget liggende?

Fra : Egon Rosendal

Dato : 18-07-07 01:02

Jem&Fix havde engang nogle store flamingokasser. Jeg ved ikke om de har dem
endnu. Dem har jeg brugt til at opbevare motordele i. Også ude i en fugtig
garage. De er meget effektive til formålet.
Mvh. Egon

Fra : Anders Majland

Dato : 18-07-07 15:41

> Jem&Fix havde engang nogle store flamingokasser. Jeg ved ikke om de har
> dem endnu. Dem har jeg brugt til at opbevare motordele i. Også ude i en
> fugtig garage. De er meget effektive til formålet.

Brug evt en stor plastikpose som indepose og sprøjt det hele godt ind i
olien inden kassen lukkes.