El MC
Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 10:14

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 10:17

Her kan ses lidt mere
http://www.enertiabike.com/

--
Venlig hilsen
Bo

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-07-07 11:54

Bo Stange wrote:
> Her kan ses lidt mere
> http://www.enertiabike.com/

Synes da ikek den ser så smart ud som dén her:
http://www.envbike.com/

/jim

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 18-07-07 08:05

"Bo Stange" <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article318991.ece
>
> --
> Venlig hilsen
> Bo

Eldrevne køretøjer er livsfarlige. Jeg har nu endelig erfaret dette, idet
jeg mødte en eldrevet scooter på en cykelsti her i Odense. Jeg var på
trædecykel, og pludselig kom en elscooter med 40 - 45 km i timen susende
forbi på cykelstien. Jeg hørte den ikke før den overhalede. Cykelryttere der
også kører stærkt har i det mindste den klassiske lyd fra gear og tandhjul,
men ikke denne snigende dødsmaskine.

--
Mvh,
Allan

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-07-07 09:05

Allan K. Poulsen wrote:

> [...]
> også kører stærkt har i det mindste den klassiske lyd fra gear og tandhjul,

Da vel kun hvis du ikke orienterer dig, eller slingrer?

--
vh
Torben - der ofte indkasserer et "uh!" fra kvinder når jeg overhaler på