Prøve,test,uha nu får jeg tæsk.
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 18:05

Jeg har fået ny pc og denne gruppe gør ikke som de andre grupper jeg er med
i. Så undskyld denne mail, men jeg måtte lig prøve om det virkede.

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Harald Lund Kobberø

Dato : 12-07-07 20:22

Helt OK med mig...

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 12-07-07 21:06

"Harald Lund Kobberø" <(123)hk@aabentoft.dk> wrote in message
> Helt OK med mig...

Du kommer til at gå planken ud og får derefter en kølhaling som straf...

--
Mvh,
Allan

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-07-07 21:45

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> Du kommer til at gå planken ud og får derefter en kølhaling som straf...

Du glemte at gi' ham en krumtap fra en Honda Goldwing om halsen,
for han vidste det jo godt og alligevel gør han det. Fy fy fy føj.

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-07-07 21:49

On Thu, 12 Jul 2007 22:44:34 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

Hej

>Du glemte at gi' ham en krumtap fra en Honda Goldwing om halsen,
>for han vidste det jo godt og alligevel gør han det. Fy fy fy føj.

Fy skam jer - Al den vold.
Hvad er der i vejen med tjære og fjer

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-07-07 03:15

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> wrote in message
> On Thu, 12 Jul 2007 22:44:34 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
> wrote:
>
> Hej

> Fy skam jer - Al den vold.
> Hvad er der i vejen med tjære og fjer
>
> --
>
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo
> Ducati Paso 750
> NSU MAX Special 1956
> NSU Super FOX 1958
> www.gruby.dk

Hvad er der i vejen med at bruge HELE Goldwingen?
Den er jo alligevel ikke bedre værd? ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - niksen...*ta'r sig sammen*

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 13-07-07 08:08

> Hvad er der i vejen med at bruge HELE Goldwingen?
> Den er jo alligevel ikke bedre værd? ;oD

> [...]
Vi finder aldrig en planke der kan holde til en hel Goldwing og en kølhaling
bliver nærmest umulig... Næ nej, med en Goldwing er det vist i direkte fra
havnekajen og derefter "Go Sleeping with the fishes...".

--
Mvh,
Allan

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-07-07 10:45

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen@bmb.sdu.dk> wrote in message
-klip-

> [...]
> bliver nærmest umulig... Næ nej, med en Goldwing er det vist i direkte fra
> havnekajen og derefter "Go Sleeping with the fishes...".

Hmmm....man må kunne hive skidtet op i en kran ombord, lade svinge ud over
hin fugtige, og så lade slippe med et sagte, lykkeligt kluk, mens man står
klar med digitalkameraet fast indstillet på "continuous" billedfremføring?
Bare et forslag, selvfølgelig.
Så kan de indbyggede airbags vel for pokker tage lidt af slæwet, så man kan
få brokket dyret under kølen med et par kæder gennem forhjulet!?

Noget helt andet er:
Gad vide hvilket mærke mc, der bedst ville overleve sådan en test???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - njaeh...

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 13-07-07 12:50

> Noget helt andet er:
> Gad vide hvilket mærke mc, der bedst ville overleve sådan en test???

> [...]

Haha, den er for nem Aragorn. Jeg tror det ville være en gammel Dnepr.
Designet af BMW bygget og testet af russerne. Det må man da ikke kunne slå
ihjel. Såfremt det værste så skulle ske, at den ikke ville starte efter
turen i det fugtige element, så kan man vel fikse den med ståltråd og en
hammer...

Allan
Aprilia SL1000

Fra : dots

Dato : 13-07-07 13:58

Klip--------

> [...]
> ihjel. Såfremt det værste så skulle ske, at den ikke ville starte efter
> turen i det fugtige element, så kan man vel fikse den med ståltråd og en

Netop hjemvendt fra 4 dages østbloktræf på min Dnepr MT16, drevet
sidevognshjul, bakgear og håndbremse
Og jeg vil tilføje - der SKAL mere til for at slå så'n en ihjel !
Det lykkedes mig til sidst, men jeg havde også gjort mit bedste gennem flere
dage.
Det skulle siden vise sig at det var ikke vand der var problemet, men en
kontakt der var rykket løs...

Såe... )

dots
Dnepr MT16 '91

Fra : BoA

Dato : 14-07-07 10:23

Allan K. Poulsen skrev:
> [...]
> ihjel. Såfremt det værste så skulle ske, at den ikke ville starte efter
> turen i det fugtige element, så kan man vel fikse den med ståltråd og en

Hva' skal man bruge ståltråden til ????

BoA

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 15:27

> Hvad er der i vejen med at bruge HELE Goldwingen?
> Den er jo alligevel ikke bedre værd? ;oD
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

LOL
Nå... den er vel god nok som reservecykel.

Det er ret underligt, jeg kan modtage i alle nyhedsgrupper, men ikke
skrive.Jeg får en meddeelse om serverfejl 441 fejlnummer 0x800CCCA9

Er der nogen der har et bud på det?
Nu har jeg sikkert gjort mig fortjent til hele Goldwing'en om halsen

/Bo

Fra : Rene Joergensen

Dato : 13-07-07 15:39

Bo Stange <hanbo> wrote:

> Det er ret underligt, jeg kan modtage i alle nyhedsgrupper, men ikke
> skrive.Jeg får en meddeelse om serverfejl 441 fejlnummer 0x800CCCA9

Skriver den ikke noget om hvad serveren har sendt af fejlmeddelelse?

--
-René

Fra : CL

Dato : 13-07-07 15:43

Bo Stange wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har et bud på det?
> Nu har jeg sikkert gjort mig fortjent til hele Goldwing'en om halsen

Nu må du sku se stoppe med din egoisme, hvis du ikke
selv kan se at du skider på alt og alle,med din ignorering
af gruppens regler,så vil jeg gerne fortælle dig det.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : dots

Dato : 13-07-07 15:50

"CL" <DD@DD.DD> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv kan se at du skider på alt og alle,med din ignorering
> af gruppens regler,så vil jeg gerne fortælle dig det.

Uf uf og hvor er det helt slemt
- så slap dog af knægt!

--
- dots -
Dnepr MT16

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 16:39

> Nu må du sku se stoppe med din egoisme, hvis du ikke
> selv kan se at du skider på alt og alle,med din ignorering
> af gruppens regler,så vil jeg gerne fortælle dig det.

Slap dog a', eller køb dig noget der er rart at køre på, så du ikk' er så
sur

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : CL

Dato : 13-07-07 17:21

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Slap dog a', eller køb dig noget der er rart at køre på, så du ikk'
> er så sur

Ja den ene BMW "tosse" skal jo støtte den anden da i jo er så få

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 17:30

> Ja den ene BMW "tosse" skal jo støtte den anden da i jo er så få

Hov-hov, jeg køber sq da bare et Honda flag, så stikker jeg ild til det
!........ tænkte nok at du blev sur over det GoldWing'en he-he...........

Fra : MKS - 74

Dato : 13-07-07 17:55

On Fri, 13 Jul 2007 18:29:50 +0200, "Dennis Hellan Pedersen \(4690\)"
<dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote:

>........ tænkte nok

Ahhh - Nok og nok, men du gjorde vel dit bedste?

(BMW-køb _er_ jo de første tidlige tegn på dementia senilis - Next
stop rollator og franskbrød uden skorpe

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 18:04

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Hvem er du !....... det er vel snart over din sengetid ........ drengerøv

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-07-07 01:36

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message

> Hov-hov, jeg køber sq da bare et Honda flag, så stikker jeg ild til det
> !........ tænkte nok at du blev sur over det GoldWing'en he-he...........

> [...]

Hvorfor nøjes med *flaget*?
Med fuld tank kan der sgu nok komme et fint lille knald ud af dén smule
Goldwing!
Hvis altså ikke al plastic'en smelter først...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs...arbejder på'en...endelig!

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 17:36

:

> Ja den ene BMW "tosse" skal jo støtte den anden da i jo er så få

Ja, det er rart at have gode kollegar c",)

/Bo

Fra : dots

Dato : 13-07-07 17:39

"CL" <DD@DD.DD> skrev i en meddelelse
> Ja den ene BMW "tosse" skal jo støtte den anden da i jo er så få

> Carsten Larsen
> CBR 1K DUAL
Baaah !!!

Du blir sg nok nødt til at lære lidt *vi skal allesammen være her* ...
Hvis jeg møder dig på min russer, så får du sg en gang dobbelt stribe jord
fra en russer der kan det pis, med drevet sidevogn og til den tid de ondeste
knopdæk

dots

Fra : Ole

Dato : 13-07-07 16:51

CL wrote:

> Nu må du sku se stoppe med din egoisme, hvis du ikke
> selv kan se at du skider på alt og alle,med din ignorering
> af gruppens regler,så vil jeg gerne fortælle dig det.

Roooolig nu sonnyboy, denne gruppe har altid, som du kan se på
de svar der er kommet, accepteret en vis potion OT, det
er også derfor derfor at det er ok med indlæg angående
Honda CBR, selvom at det er uden for denne gruppe og faktisk burde
futtes til dk.fritid.knallert, du er naturligvis velkommen hos
os MCister, men hvis du har brug for at fremture aggressivt, så
kan jeg anbefale gruppen dk.politik.

mvh.

Ole M

Fra : dots

Dato : 13-07-07 17:07

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> futtes til dk.fritid.knallert, du er naturligvis velkommen hos
> os MCister, men hvis du har brug for at fremture aggressivt, så

Hehe, ja han sku bare rende ind i én af os på landevejen, så var han måske
nok ikke så `hva det nu hedder´!
Min russer er udstyret så vi kan klare hvilket som helst problem på vores
vej -
- og evt også hans, hvis vi møder ham!
Men så skal han være flink, ellers stopper jeg ikke!

dots

Fra : CL

Dato : 13-07-07 17:36

dots wrote:

> [...]
> vores vej -
> - og evt også hans, hvis vi møder ham!
> Men så skal han være flink, ellers stopper jeg ikke!

Ja du har en kampvogn der ikke har noget med en MC at gøre.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Anders Majland

Dato : 13-07-07 21:37

> Min russer er udstyret så vi kan klare hvilket som helst problem på vores
> vej -
> - og evt også hans, hvis vi møder ham!

Har den stadig maskingeværet ?

Jeg synes Bo bør slippe billigt. Tæsk/vold går jeg ikke indfor. Han kan vel
nøjes med at give en omgang til de DFM'ere han løber på det næste årstid ?

/A

Fra : CL

Dato : 13-07-07 17:33

Ole wrote:
> CL wrote:
>>
> Roooolig nu sonnyboy, denne gruppe har altid, som du kan se på
> de svar der er kommet, accepteret en vis potion OT, det
> er også derfor derfor at det er ok med indlæg angående

Nå det bliver vi så ikke enige om.

> Honda CBR, selvom at det er uden for denne gruppe og faktisk burde
> futtes til dk.fritid.knallert, du er naturligvis velkommen hos os

Ja du har ret den er letkørt som en knallert
Men har kræfter som 135 af dem.

> men hvis du har brug for at fremture aggressivt, så
> kan jeg anbefale gruppen dk.politik.

Dette er en god gruppe og den kan den kun blive ved med at være
hvis ikke den flok af egoister der tror at hele verden
kun drejer sig om dem får overtaget.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : dots

Dato : 13-07-07 17:58

> [...]
> Dette er en god gruppe og den kan den kun blive ved med at være
> hvis ikke den flok af egoister der tror at hele verden

Åh ja, det var en god gruppe før både du og jeg opdagede den, og det blir
den sg nok ved med at være uden dine heftige udfald mod uheldige.
For en del år siden havde jeg selv samme uheld, men mødte en del mere
overbærenhed end du bærer med dig!

dots

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 19:28

> Dette er en god gruppe og den kan den kun blive ved med at være
> hvis ikke den flok af egoister der tror at hele verden
> kun drejer sig om dem får overtaget.

Jeg håber jag ikke skal belaste dine tyndslidte nerver mere c",)

/Bo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-07-07 01:38

"CL" <DD@DD.DD> wrote in message

> [...]
> selv kan se at du skider på alt og alle,med din ignorering
> af gruppens regler,så vil jeg gerne fortælle dig det.

Hvem fa'en har pisset i din tank???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - yes! Er undervejs!

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-07-07 07:13

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> Fy skam jer - Al den vold.
> Hvad er der i vejen med tjære og fjer

Det er sq da gammeldaws.
Stram hatten og følg lidt med i det moderne
samfund der er omkring dig......... Bessefar

Fra : Stig Brun

Dato : 13-07-07 12:16

"Bo Stange"

Der bliver ikke talt så meget om føleleser i dette forum, men jeg tror at de
hidtidige indlæg er udtryk for at du er velkommen igen...-)

Per

Fra : Ole

Dato : 13-07-07 17:04

Stig Brun wrote:
> "Bo Stange"

> Der bliver ikke talt så meget om føleleser i dette forum, men jeg tror at de
> hidtidige indlæg er udtryk for at du er velkommen igen...-)
>
> Per

OK jeg vil tale om mine følelser.. Jeg har sendt begge mine børn på
ferie hos noget familie, jeg savner dem af h..... til.

PS , hvordan er skriften.

Ole M

Fra : Peter Hansen

Dato : 13-07-07 19:28

"Bo Stange" <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået ny pc og denne gruppe gør ikke som de andre grupper jeg er
> med i. Så undskyld denne mail, men jeg måtte lig prøve om det virkede.

Du får pisk med vådt winerbrød...... - i frostvejr, dit kryb