en mangelfuld Haynes manual???
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-07-07 22:21

Hej NG

Som det vil være op til flere bekendt er jeg jo den mere eller mindre
lykkelige ejer af en Virago 750cc fra 1985.

Og deri ligger problemet. Alle steder står der specifikationer for modellen
før 83 og efter 88, UK eller US model. Min er en (pudsigt nok) en Japansk
import.

Hvordan finder jeg ud af hvilke dysser jeg skal bruge i karburetterne. Om
det er den ene eller anden model er åbenbart vigtigt at vide, idet dysserne
ikke er ens.

Hjæææælp

Mange hilsner fra:

Charlotte, der lige nu har den dyssset som en 1100 cc, og den vil kun køre
120 km/t, og jeg skulle jo gerne til Italien snart, og har kun 3 ugers
ferie.

Fra : Bo & Anja

Dato : 12-07-07 14:12

> Hvordan finder jeg ud af hvilke dysser jeg skal bruge i karburetterne. Om
> det er den ene eller anden model er åbenbart vigtigt at vide, idet
> dysserne ikke er ens.

aner det ikke. men jeg ville spørge på et virago internet forum.
har virago klub dk ikke en internet side+ forum?
hør der.

bo

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 13-07-07 07:02