Lader ikke
Fra : Anette

Dato : 11-07-07 20:49

Hej, min GS450 lader ikke batteriet, er der nogle ideer til hvad der kan
være galt?
Hilsen Anette

Fra : Hekto

Dato : 11-07-07 20:55

Anette wrote:

> Hej, min GS450 lader ikke batteriet, er der nogle ideer til hvad der kan
> være galt?
> Hilsen Anette

Det kan være mange ting.

Laderegulatoren eller selve genratoren. Det kan være en sikring eller ir i
et stik.

Du er nødt til at få en til at måle lidt på hvor mange volt der ligger over
batteiet i stilstand, og hvor mange Volt når den får lidt gas (ca. 4.000
omdr.)

Prøv også at se stik og ledninger efter.

Hvis du bor i nærheden af København er Schnabel i Kronborggade 5 et godt bud
på hjælp.
--

/Hekto
"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-07-07 12:07

Anette wrote:
> Hej, min GS450 lader ikke batteriet, er der nogle ideer til hvad der kan
> være galt?
> Hilsen Anette

Det kan være flere ting.

Prøv at følge denne fejlfindngsgudie fra Eltrex
http://www.bergenstoff.dk/aprilia/fault_finding.pdf

Thore

Fra : Anette

Dato : 12-07-07 20:20

Tak, jeg vil prøve at få en til at måle på den.
Anette