Ekstralygter?
Fra : Henning Lund

Dato : 11-07-07 19:47

Jeg skal have fundet en enkelt lygte der ikke er for stor, gerne
oval eller rund, den må max bruge 35W og give et lys der kan
dække en almindelig kommunevej for at sammenligne med noget.
Findes der nogle ekstralygter på motorcykler der kan gøre det
nummer?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Henning Lund

Dato : 11-07-07 20:11

Henning Lund tastede:
> [...]
> dække en almindelig kommunevej for at sammenligne med noget.
> Findes der nogle ekstralygter på motorcykler der kan gøre det

Og hvis, hvor køber man dem?

Fra : Futte & Co.

Dato : 11-07-07 20:56

Henning Lund wrote:
> Henning Lund tastede:

> Og hvis, hvor køber man dem?

Hos een af de tyske butikker
http://www.polo-motorrad.de/
http://www.louis.de/
http://www.hein-gericke-store.com/wShop/home/inhalt/index.php

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Henning Lund

Dato : 12-07-07 16:00

Futte & Co. tastede:
> Hos een af de tyske butikker
> http://www.polo-motorrad.de/
> http://www.louis.de/
> http://www.hein-gericke-store.com/wShop/home/inhalt/index.php

Øh findes der ingen tyske butikker der har en engelsk tekstet
hjemmeside? Tysk fatter jeg ikke en brik af.

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-07-07 18:12

Henning Lund wrote:
> Futte & Co. tastede:

> Øh findes der ingen tyske butikker der har en engelsk tekstet
> hjemmeside? Tysk fatter jeg ikke en brik af.

Jamenne, så må du nøjes med at kigge billeder

http://www.polo-motorrad.de/Suche.448.0.html?tx_indexedsearch%5Bpointer%5D=0&tx_indexedsearch%5Bresults%5D=12&dmc_mb3_search_pi1%5Bsearchstring%5D=scheinverfer&searchType=0&x=9&y=7

http://www.louis.de/_409adabe93f7b81bab04a7f5312fa4d9fb/index.php?topic=searchlist&article_context=searchlist&searchterm=scheinverfer&wgr=413&anzeige=0

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 12-07-07 21:19

Henning Lund wrote:

> Futte & Co. tastede:
>
> Øh findes der ingen tyske butikker der har en engelsk tekstet
> hjemmeside? Tysk fatter jeg ikke en brik af.

Billeder og tal er da ikke anderledes på Tysk end på andre sprog :)

Hvis du absolut vil vide hvad der står, så er en af de "mange"
weboversættertjenester (f.eks. google) da bedre end ingenting:
<http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.polo-motorrad.de%2F&langpair=de%7Cen&hl=en&ie=UTF8>
Hvis alså bare dine tyskkundskaber er dårlige nok :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : Henning Lund

Dato : 13-07-07 05:15

Thomas Gulholm tastede:
> Billeder og tal er da ikke anderledes på Tysk end på andre
> sprog :)

Næe men hvad så når man skal bruge hundrede år bare for at finde
lygterne når man ikke ved hvad der skal stå i søgefeltet

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-07-07 06:49

Henning Lund wrote:
> Thomas Gulholm tastede:
>
> Næe men hvad så når man skal bruge hundrede år bare for at finde
> lygterne når man ikke ved hvad der skal stå i søgefeltet

Hvis det var det du ville vide kunne du jo bare spørge - det hedder
naturligvis en skinkaster -> scheinwerfer

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 11-07-07 20:45

Henning Lund skrev den 11 jul 2007 i

> [...]
> dække en almindelig kommunevej for at sammenligne med noget.
> Findes der nogle ekstralygter på motorcykler der kan gøre det

Husker lige denne:
http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?products_id=4441&osCsid=e
c5c2a2afb08f3c8aaa5d8c1554ab08e

--
Mvdlh - Arne Lorenzen

Fra : Henning Lund

Dato : 12-07-07 15:59

Arne Lorenzen tastede:

> Husker lige denne:
> http://www.touratech.com/shops/001/product_info.php?products_id=4441&osCsid=e
> c5c2a2afb08f3c8aaa5d8c1554ab08e

Uha den var dyr og stor at se på.
Jeg har set nogle ekstralygter monteret på styrtbøjler, gad vide
hvor faen folk skaffer dem fra?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-07-07 07:53

Henning Lund skrev den 12 jul 2007 i

> Arne Lorenzen tastede:

> Uha den var dyr og stor at se på.
> Jeg har set nogle ekstralygter monteret på styrtbøjler, gad vide
> hvor faen folk skaffer dem fra?

Sgi da ik´stor - kun dyr

http://www.touratech.com/shops/001/images/artikel/BIGIMAGE/01-040-1507-
0_I_01.JPG på en Varadero.