honda cbr 1000 f spejle død vinkel
Fra : Johnny 8230

Dato : 08-07-07 14:55

hey

jeg kunne godt tænkte mig at få skifte mine spejle på min honda cbr 1000 f
årgang 1987, nogle der har erfaringer med hvad man kan sætte så man får et
bedrede synsfelt bagud

Fra : tp

Dato : 08-07-07 15:37

> jeg kunne godt tænkte mig at få skifte mine spejle på min honda cbr 1000 f
> årgang 1987, nogle der har erfaringer med hvad man kan sætte så man får et
> bedrede synsfelt bagud

Jep. Sidespejlene på den er ikke meget værd, og det samme gælder hele vejen
op til og med model 2000 :-/

Med mindre du kan finde nogle andre der kan passe på, så kan man købe nogen
adaptere der flytter spejlene et par cemtimeter ud *(louis mv), men godt
bliver det aldrig...

Mvh TP
Har ejet en del CBR1Kere gennem tiden