? Lakering af poleret alu + mini "forbruge~
Fra : Ole

Dato : 08-07-07 11:30

Hej

Først, hvordan pokker lakere man poleret alu,
2 komponent lak ?

"Test" WD40 v. en gammel rusten spraydåse Pronto.

Skulle have 6 bolte/møtrikker skilt ad, 3 på hver
sit sidetaske beslag.

Den først knækkede, så slemt var det rustet sammen.

De sidste 2 på den side fik WD-40, de tre på den anden side
fik fornøjelsen af resterne af en gammel rusten Basta Pronto.

3 timer efter, var det muligt, med en pæn posion sved på panden,
at få skilt de to med WD-40, de 3 med pronto skulle lige løsnes,
så kunne jeg sgu' skille dem ad med fingerne.

Ja ja, ikke særligt videnskabeligt, men jeg skal ud og købe pronto,
WD-40 gemmer jeg til de knirkende gulvbrædder på trappen

Ole M

Fra : Ole

Dato : 13-07-07 16:32

Ole wrote:
> [...]
>
> Ja ja, ikke særligt videnskabeligt, men jeg skal ud og købe pronto,
> WD-40 gemmer jeg til de knirkende gulvbrædder på trappen

OK... ingen ved vodden man lakere Alu.... vi takker

Ole

--
Guzilla.. no hanging tits here

Fra : Hekto

Dato : 13-07-07 19:06

Ole wrote:

> OK... ingen ved vodden man lakere Alu.... vi takker
>
> Ole

Jeg har masser af poleret alu - og intet er lakkeret.
Det er ret enkelt at holde, hvis det lige får en pudseklud efter hver vask.

Lakken vil sikkert gøre den polerede overflade en smule mat at se på.
--

/Hekto
"Women are like elephants to me. I like to look at 'em, but I wouldn't want

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 19:46

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> wrote in message

> OK... ingen ved vodden man lakere Alu.... vi takker
>
> Ole

Jeg har fået lakeret poleret alu med alm. autolakerer klarlak.

Mvh Kim