kuglelejre i en fart
Fra : tp

Dato : 08-07-07 08:18

Har lige opdaget at cbr6'eren skal have nye kuglelejre baghjul. pga syn
haster det lidt, så jeg kan ikke bestille online

hvem ligger inde med sådan noget i århus/randers/grenå egnen?

thansen gjorde ikke.

mvh TP
R1100RS 94
CBR600 91

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 09:49

On Sun, 8 Jul 2007 09:18:29 +0200, tp wrote:

> thansen gjorde ikke.

Klart, men stortset alle landbrugsmaskinemekanikere har et pænt lager af
forskellige kuglelejer, sikkert også til en CBR

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-07-07 09:53

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Har lige opdaget at cbr6'eren skal have nye kuglelejre baghjul. pga syn
> haster det lidt, så jeg kan ikke bestille online
> hvem ligger inde med sådan noget i århus/randers/grenå egnen?

Randers Tekniske forretning på Grenåvej har stensikkert lejerne.

Rittig

Fra : tp

Dato : 08-07-07 15:35

> Randers Tekniske forretning på Grenåvej har stensikkert lejerne.

Ok. de får et besøg mandag

Fra : Jan Buchwald

Dato : 08-07-07 18:45

Du kan også prøve T Hansen

Fra : tp

Dato : 08-07-07 18:56

> Du kan også prøve T Hansen

som skrevet først - jvf. deres hjemmeside har de ikke lejre til mc...

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-07-07 19:02

tp skrev:

> som skrevet først - jvf. deres hjemmeside har de ikke lejre til mc...

Tror jeg heller ikke den lokale traktor mekaniker har. Hvis du går ind
og spørger efter lejer til en CBR.

Dog tror jeg rigtig mange lejer til f.eks. forhjul og baghjul er
standart lejer. F.eks. 6202. som f.eks.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1066131133&n=1688900018

mvh Tommy Fer

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-07-07 19:04

Tommy Fer skrev:

> [...]
> og spørger efter lejer til en CBR.
>
> Dog tror jeg rigtig mange lejer til f.eks. forhjul og baghjul er

Her endda til mc

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1066131133&n=298907218

Tommy Fer

Fra : tp

Dato : 08-07-07 19:36

> Her endda til mc
>
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=1066131133&n=298907218

super. takker!

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-07-07 19:44

On Sun, 08 Jul 2007 20:02:13 +0200, Tommy Fer <NOSPAM@fernet.dk>
wrote:

Hej.

>Tror jeg heller ikke den lokale traktor mekaniker har. Hvis du går ind
>og spørger efter lejer til en CBR.
>
>Dog tror jeg rigtig mange lejer til f.eks. forhjul og baghjul er
>standart lejer. F.eks. 6202. som f.eks.

Det der sidder i en CBR600F er 2x6204-2RS i baghjulet og 2x6004-2RS.
Begger typer er standardlejer og anvendes et utal af steder.
Det skulle ikke undre mig at de også sidder i hjulet på en trillebør

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Moller

Dato : 08-07-07 20:33

Steen Gruby skrev:
..
> Det skulle ikke undre mig at de også sidder i hjulet på en trillebør

   Det må de jo gøre hvis de sider i en CBR ;)

--
VH
   Moller

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-07-07 20:44

On Sun, 08 Jul 2007 21:32:35 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

Moller !!!!!!!!!

>   Det må de jo gøre hvis de sider i en CBR ;)

LOL - Ka' do' vaske din mund med sæbe

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : tp

Dato : 08-07-07 22:04

> Det der sidder i en CBR600F er 2x6204-2RS i baghjulet og 2x6004-2RS.
> Begger typer er standardlejer og anvendes et utal af steder.
> Det skulle ikke undre mig at de også sidder i hjulet på en trillebør

er det F2'eren du nævner her ? eller det gælder måske dem alle?. Kunne jo
være fedt ikke at skulle splitte den ad før jeg har et sæt lejre klart

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-07-07 22:12

On Sun, 8 Jul 2007 23:04:21 +0200, "tp" <skodskod@yahoo.com> wrote:

Hej.

>er det F2'eren du nævner her ? eller det gælder måske dem alle?. Kunne jo
>være fedt ikke at skulle splitte den ad før jeg har et sæt lejre klart

Det tør jeg ikke lægge hovedet på blokken på.
Typerne er taget fra MC nøglen, og der er nogen rod i netop CBR600
model- og årgangsbetegnelser.
Du er nok nød til at lukke den op for at være sikker ,-)

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : MKS - 74

Dato : 08-07-07 22:17

On Sun, 08 Jul 2007 23:11:45 +0200, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Det tør jeg ikke lægge hovedet på blokken på.

F2'eren bruger 2X6004-front og 2X6204-rear, ganske som du skrev.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-07-07 22:33

On Sun, 08 Jul 2007 23:17:22 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Hej Michael.

>F2'eren bruger 2X6004-front og 2X6204-rear, ganske som du skrev.

Tak for klarhed

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 09-07-07 00:27

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Begger typer er standardlejer og anvendes et utal af steder.
> Det skulle ikke undre mig at de også sidder i hjulet på en trillebør

Så må det hedde: "også sidder i hjulet på andre trillebøre"

mvh Jens
Sydals

Fra : Ninja Rider

Dato : 09-07-07 22:03

tp skrev:

> som skrevet først - jvf. deres hjemmeside har de ikke lejre til mc...
Øhh... De har alm SKF lejer i alle std. størelserne, så med mindre at
dit leje er et special, skulle du kunne få det hos dem, under
reservedele - lejer...

Mvh Emil
--
GSX-R600