Five Stars - hjemmeside?
Fra : E Henrichsen

Dato : 07-07-07 15:52

Nogen der kender deres hjemmeside?

Jeg ved louis.de forhandler produkter derfra, men tilsynladende ikk en
Top-Case-Träger til 91'er Yamaha xj 600

mvh.
Erik

--
OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress

Fra : Glavind

Dato : 08-07-07 00:01

"E Henrichsen" <erik@henrichsen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Erik
>
> --
> OBS! replace "invalid" with "dk" in mailadress

Hejsa.
Hvis man Googler "Five Star" kommer denne side pl.a. frem. Er det mon den?
http://www.jfmotorsport.de/

Mvh
Glavind

Fra : Anders Majland

Dato : 08-07-07 08:33

> Hvis man Googler "Five Star" kommer denne side pl.a. frem. Er det mon den?
> http://www.jfmotorsport.de/

Jeg har købt en udgået centerstøttefod hos dem til en god pris. Men det er
vel kun her i DK at der er et marked for bagagebærer til 15år gamle
motorcykler...

Bedste bud på at finde en der passer er nok brugt på ebay...

/A

Fra : E Henrichsen

Dato : 08-07-07 10:46

Jeg har købt en Five Star til sidetasker på ebay.de, men den kan kun
monteres hvis man har en "Top-case Träger" - nå men den var billig

Jeg kigger videre på ebay

Tak for svarene

mvh.
Erik