|
| Kawasaki har genopfundet hjulet. Fra : MKS - 74 |
Dato : 05-07-07 21:37 |
| | |
Jes Vestervang (05-07-2007)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 05-07-07 23:16 |
|
MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
Hmm, jeg synes at det er ved at være lidt overdrevet med den der
moderne kantede stil
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R
| |
duff (06-07-2007)
| Kommentar Fra : duff |
Dato : 06-07-07 00:34 |
|
Jes Vestervang skrev:
> MKS - 74 <mks74temp@gmail.com> writes:
>
>> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>
> Hmm, jeg synes at det er ved at være lidt overdrevet med den der
> moderne kantede stil
Det er en ommer
| |
Allan Bojesen (06-07-2007)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 06-07-07 13:28 |
|
"duff" <nope@dr.dk> skrev i en meddelelse
news:468d8015$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> > Hmm, jeg synes at det er ved at være lidt overdrevet med den der
> > moderne kantede stil
>
> Det er en ommer
Kawa-folkene har blot udviklet den optimale fælg med hensyn til nedbremsning
af mc. Jo større flade der har kontakt med vejen, jo bedre bremseevne
Mange hilsner
Allan Bojesen
| |
Torben Scheel (06-07-2007)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 06-07-07 06:37 |
|
MKS - 74 wrote:
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>
> .
>
Kunne man ikke forbedre det? En kant (eller et hjørne?) mere giver
ganske vist flere bump - men de bliver noget mindre hver især? Måske
endda 2 kanter mere !
--
vh
Torben
| |
Max Andersen (06-07-2007)
| Kommentar Fra : Max Andersen |
Dato : 06-07-07 07:31 |
|
Torben Scheel wrote:
> MKS - 74 wrote:
>> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>>
>> .
>>
> Kunne man ikke forbedre det? En kant (eller et hjørne?) mere giver
> ganske vist flere bump - men de bliver noget mindre hver især? Måske
> endda 2 kanter mere !
>
Det handler kun om at have den rette hastighed, så man ikke mærker
bumpene ;)
Jeg skulle mene at 6-700km/t skulle klar det godt.
Max
| |
"J.C.Kløve" (06-07-2007)
| Kommentar Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 06-07-07 07:27 |
|
MKS - 74 skrev:
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>
> .
>
Jeg mener un at vide, at det drejer sig om en prototype af en "øvelses"
MC, som kørerlærerene skal anvende i undervisningen.
Eleverne skal i fremtiden have 20 timers "rutinerings-sidning" inden de
kommer på køretekniskanlæg.
--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN# 745 - DMC - MCTC
| |
Ths (08-07-2007)
| Kommentar Fra : Ths |
Dato : 08-07-07 19:43 |
|
"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:kglq83djbu384k583h31dp0jd3kvq5cnhs@4ax.com...
> http://cbr600.dyndns.dk/a685_1_bo.jpg
>
Det er en motorcykel, som Kawasaki har udviklet til at køre på trapper med!
/Ths
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (08-07-2007)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 08-07-07 21:29 |
| | |
Max Andersen (08-07-2007)
| Kommentar Fra : Max Andersen |
Dato : 08-07-07 21:33 |
|
Kai Harrekilde-Petersen wrote:
>
> "404 Page not found."
404 URL Not Found
Max
| |
MKS - 74 (08-07-2007)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 08-07-07 21:36 |
|
On Sun, 08 Jul 2007 22:29:22 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:
>"404 Page not found."
Da billedet nu er DL mere end 2500-gange (liiiidt flere end vi er her
, er der vist nogle, der har videredistribueret det oprindelige
link lidt for bredt til min server i det lange løb, men man kan finde
billedet her -
http://www.sicilyonbike.it/forum/index.php?showtopic=18109
--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/
| |
BoA (09-07-2007)
| Kommentar Fra : BoA |
Dato : 09-07-07 10:34 |
|
Nej nej, det er en misforståelse, at det
skulle være Kawasaki som står bag . Det
er en videreudvikling af Ninjaen, som er
lavet af Microsoft !
BoA
| |
|
|