HONDA CBX550F Service Manual?
Fra : chris.hvelplund@gmai~

Dato : 02-07-07 12:18

Der er vel ikke nogen der ligger inde med en service manual til en
HONDA CBX550F fra midt-firserne. Gerne original, men en Haynes kan
også gøre det. Den originale kan ikke købes mere, men jeg har hørt at
der florere en fotokopi. Eller hvis jeg kan låne en kan jeg selv lave
en kopi. Mvh\Chris\Frederikesværk\27200233

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-07 16:39

Hej ..

Jeg tror jeg har en elektronisk kopi til at ligge, jeg vneder tilbage ...

/PSV
GL1800

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-07 21:36