Kobling's plader til en Kawa
Fra : karstenjosefsen

Dato : 02-07-07 10:58

Hej jeg skal have nye koblingsplader på min Kawasaki GPZ 500 S
Jeg har problemer med at den ikke vil tage ved når jeg giver gas. den tager
bare en pokkers masse omdrejninger.
F.eks. hvis jeg kørre 60 km/t i 3 gear ligger den på omkring 7000 omd.

Så her er mit spørgsmål.
Hvor skal jeg søge for at finde nogle koblingsplader til mc'en og er det
nogle jeg selv kan skifte?..

Hilsen
Karsten.

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-07-07 11:27

karstenjosefsen wrote:

> Så her er mit spørgsmål.
> Hvor skal jeg søge for at finde nogle koblingsplader til mc'en

http://www.louis.de eller http://www.motomike.eu/mcbutikken (Flemming
Disc kan nok skære lidt af prisen på sidstnævnte).

> og er det
> nogle jeg selv kan skifte?..

Det kan du selv svare på når du har set i Haynes el.lign. Det kræver nok
noget specialværktøj hvis du skal have hele koblingsskålen af - men det
er vist ikke nødvendigt på de fleste.

--
vh
Torben