|
| Suki Gsxr 1ooo K3 Fra : Ukendt |
Dato : 01-07-07 11:18 |
|
Hvem har lige en Haynes eller hvem ved noget om et link
Jeg skal bare bruge et billede af højreside af motoren uden sideskjold tror
der har sat noget tænning eller et eller andet
Min nye Turbo GSXR er der fusket med dernede og jeg kan sku ikke lige hitte
ud af hvad det er der er lavet og hvorfor
Skal køre løb i Sverige i næste weekend , saa det er nok sidste chance for
at faa det lavet NU
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
| |
SmaRTrxxv (01-07-2007)
| Kommentar Fra : SmaRTrxxv |
Dato : 01-07-07 12:28 |
|
PE wrote:
> Hvem har lige en Haynes eller hvem ved noget om et link
>
> Jeg skal bare bruge et billede af højreside af motoren uden sideskjold tror
> der har sat noget tænning eller et eller andet
>
> Min nye Turbo GSXR er der fusket med dernede og jeg kan sku ikke lige hitte
> ud af hvad det er der er lavet og hvorfor
>
> Skal køre løb i Sverige i næste weekend , saa det er nok sidste chance for
> at faa det lavet NU
>
Tradebit.com, der kan du nok købe en..
ellers er der en til K1, her
http://www.gofastvideo.com/gallery/item/predownload/389/free-racing/videos/suzuki-2001-gsxr-1000-service-manual.html
Men www.google.dk, så skal det nok lykkedes at finde en...
Thore
| |
Ukendt (01-07-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-07-07 12:55 |
|
Ja jeg kan godt købe en , men bare ikke naa at blive færdig , save skære
svejse eller købe de dele der mangler eller er for meget
Tro mig jeg har google efter et billede men kan ikke hitte nogen , det
dæksel der sætter der nu er forandret saa meget saa jeg ikke kan se hvad der
er hvad
Skaaret over og lagt ca 2o mm bagved men kun for neden og saa er der en en
revne der er fyldt med kemisk metal eller noget snask , men hvorfor det er
ændret kan jeg ikke se
akslen der kommer ud i dækslet er forlænget med en eller anden ordning
fvorfor ved jeg ikke , kunne forstille mig det var en føler/giver , men der
er ingen ledning eller noget , men den svejst til akslen
Og derfor hvordan dælen ser det ud normal
MCen har ca 3oo hk saa lidt er der ændret
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
| |
Armand (01-07-2007)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 01-07-07 15:26 |
|
"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
news:468795fc$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Skaaret over og lagt ca 2o mm bagved men kun for neden og saa er der en
> en revne der er fyldt med kemisk metal eller noget snask , men hvorfor
> det er ændret kan jeg ikke se
>
Den har måske racet andet end dit ligeud's sprint førhen!? =>
Forøgelse af nedlægningsvinkel - måske af nød á efter et dækselnedslidende
styrt :-/
> akslen der kommer ud i dækslet er forlænget med en eller anden ordning
> fvorfor ved jeg ikke , kunne forstille mig det var en føler/giver , men
> der er ingen ledning eller noget , men den svejst til akslen
> Og derfor hvordan dælen ser det ud normal
>
Jeg har en ide om at det er en chock-kobling mellem kruntap-enden og
starterdrevet :-/
Koblingen har siddet mellem krumtappen og starterdrevet, som stumpen med de
tre huller er en del af og stumpen ikke kunnet afmonteres sammen med resten
af sagerne hvorfor den er blevet fixeret med en svejsning :-/
Min tidligere GPZ900R havde en lignende kobling siddende i samme område á
den knold der er meget fremtrædende på koblingsdækslet på motorserien:
http://images.andale.com/f2/112/129/25226091/2007/6/25/GPZ_900_R_007.jpg !
--
Armand.
| |
Ukendt (01-07-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-07-07 15:52 |
|
Ja ikke nogen dum teori , tror ogsaa den har kørt det der rundt et eller
andet :-/
Jeg har taget 2 billeder mere et neden fra og et ovenfra , smider dem ogsaa
lige i binaer
Og nej sælger svarer ikke ,
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
"
| |
SmaRTrxxv (01-07-2007)
| Kommentar Fra : SmaRTrxxv |
Dato : 01-07-07 20:33 |
|
PE wrote:
> Ja jeg kan godt købe en , men bare ikke naa at blive færdig , save skære
> svejse eller købe de dele der mangler eller er for meget
>
he he..
Godt gamle... På tradebit.com køber man ikke fysiske bøger, men
elektroniske dokumenter til umiddelbar download!
Thore
| |
Peter Jakobsen (03-07-2007)
| Kommentar Fra : Peter Jakobsen |
Dato : 03-07-07 12:31 |
|
Er 300 heste nu ikke nok til dig
Sagde jo at du lige så godt kunne have købt den Busa fra starten *g*.
--
MVH
Peter Jakobsen
"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote in message
news:468795fc$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Ja jeg kan godt købe en , men bare ikke naa at blive færdig , save skære
> svejse eller købe de dele der mangler eller er for meget
>
> Tro mig jeg har google efter et billede men kan ikke hitte nogen , det
> dæksel der sætter der nu er forandret saa meget saa jeg ikke kan se hvad
> der er hvad
>
> Skaaret over og lagt ca 2o mm bagved men kun for neden og saa er der en en
> revne der er fyldt med kemisk metal eller noget snask , men hvorfor det er
> ændret kan jeg ikke se
>
> akslen der kommer ud i dækslet er forlænget med en eller anden ordning
> fvorfor ved jeg ikke , kunne forstille mig det var en føler/giver , men
> der er ingen ledning eller noget , men den svejst til akslen
>
> Og derfor hvordan dælen ser det ud normal
>
> MCen har ca 3oo hk saa lidt er der ændret
>
> --
> PE
> x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
>
| |
Ukendt (03-07-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-07-07 17:12 |
|
Busa NIX , hmmmm jov , Har bare ikke fundet , den enere endnu ,
Og vedr. det side skjold , har jeg saa fundet ud af at det var noget gammel
Dyna tænnings anlæg , hvor de ikke havde fjernet det hele
Saa nyt sideskold og div skulle gerne være med fragtmanden imorgen saa den
kan blive færdig til weekenden til løb i Sverige
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
| |
Ukendt (01-07-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 01-07-07 12:57 |
|
Har lagt billede i binaer , om hvordan det ca ser ud nu
--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK
....
| |
Armand (01-07-2007)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 01-07-07 15:06 |
|
"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
news:4687968e$0$8195$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Har lagt billede i binaer , om hvordan det ca ser ud nu
>
Powersportspro's Partsfish benævner det store skjold som "cover, starter
c(......)" og proppen for: "plug" med en "O-ring crancksha(......)". Det
øvre dæksel, der er spartlet kaldes: "cap, starter idl(.......)".
Altså altsammen noget omkring starterdrevet :-/ Og dét er vel irregulær
mekanik for såvel dit som hidtidige brug!?
--
Armand.
| |
Armand (01-07-2007)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 01-07-07 15:42 |
|
"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4687b49a$0$14772$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
Den "knold" jeg tidligere refererede til på GPZ900'eren viser sig at være
generator-akslen
Men i klarhedens lys efter den derved filosoferen over mekanikken er et og
andet åbenbaret for mig:
> Powersportspro's Partsfish benævner det store skjold som: "cover,
> starter c(......)"
"Cover, starter clutch" !?
> Det øvre dæksel, der er spartlet kaldes: "cap, starter idl(.......)".
>
Kawa'ens starterfriløb benævnes "idle gear" så mon ikke at den ufuldkomne
sætning er: "cap, starter idle gear" :-/
Ergo: Endnu en underbyggelse af min ide om at det drejer sig om
startermekanismen!
--
Armand.
| |
|
|