Transport fra England...
Fra : PeterL

Dato : 28-06-07 18:49

Jeg har en motorcykel stående i England som jeg skal have transporteret til
Danmark!
Er der nogen herinde der har erfaringer med transport- eller
shipping-firmaer der tager sig af den slags.
Både mht priser, tid, praktiske oplysninger osv.
Webadresser eller links måske?

-PeterL

Fra : Ths

Dato : 28-06-07 19:44

"PeterL" <overground@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> shipping-firmaer der tager sig af den slags.
> Både mht priser, tid, praktiske oplysninger osv.

Op på dyret og kør via kanalen hjem til DK. Det ville jeg sgu gøre. Fed tur!

/Ths.

Fra : chris

Dato : 28-06-07 20:21

prøv at spørge hos Bendixen transport, 36772244
fik et tilbud på 3000 for fragt.

fik et tilbud på 3ews:46840152$0$30980$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-07 20:28

Der har været en tråd om en der fik den leveret ved en færge og trak den til
og fra borde.

Poul B-H

Fra : PeterL

Dato : 02-07-07 08:40

Det er en baneracer med en stor kasse reservedele... :-/

Fra : PeterL

Dato : 02-07-07 08:42

Jeg må prøve at høre Bendixen transport.
Er der nogen der har prøvet andre, evt. engelske firmaer?

-PeterL