Assen denne weekend
Fra : per biker

Dato : 26-06-07 22:19

Hejsa

Er der nogen der skal til Assen i weekenden. Hvis saa kunne det vaere
fedt at moede nogle danskere paa banen paa loerdag. jeg giver gerne en
pilsner.

Mvh

Per Jakobsen
VRSCR streetRod
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8459

Fra : Esben

Dato : 27-06-07 15:43

hej.
jeg skal derned sammen en 10 stykker.
vi kører derned i morgen og vejret ikke bliver alt for slemt bliver vi
til søndag..
men du kan jo sende en sms når du kommer derned på 23952332.

Venlig Hilsen

Esben Bøll
Skibhusvej 133, 5000 Odense C
Mobil: 23952332
ebo@bikez.dk / www.bikez.dk
info@youngpunks.dk / www.youngpunks.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 27-06-07 17:21

"per biker" <per_biker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der skal til Assen i weekenden. Hvis saa kunne det vaere
> fedt at moede nogle danskere paa banen paa loerdag. jeg giver gerne en

Hej Per.

Vi er omkring 20, der mødes på Witterzomer Camping. De fleste ankommer
torsdag. Vi er på banen lørdag (nogle også fredag).

Du (og andre) er velkomne til at kikke forbi på campingpladsen.

Mob. 2025-1225

KD FZ1-S

Fra : Brian Laursen

Dato : 28-06-07 20:00

per biker wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der skal til Assen i weekenden.>
> Per Jakobsen
> VRSCR streetRod

Der er eddermame godt nok langt til Assen på en V-rod.

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://home1.stofanet.dk/cashman Blackbird stuff

Fra : Armand

Dato : 28-06-07 20:14

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er eddermame godt nok langt til Assen på en V-rod.

Sgu' da ikke længere end på den 48HK's XS500 som jeg kørte til Holland-træf
på hvert andet øjeblik i starten af 80'erne :-|

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-06-07 09:06

Brian Laursen wrote:

> Der er eddermame godt nok langt til Assen på en V-rod.

Kommer lidt an på hvor man bor.. Per er "Hollænder".

--
vh
Torben

Fra : Brian Laursen

Dato : 30-06-07 07:58

Torben Scheel wrote:

> Kommer lidt an på hvor man bor.. Per er "Hollænder".

Det er korrekt. Men nu gik jeg ud fra at han ville køre fra danmark da dette
er en dansk grupper