Harzen
Fra : Poul

Dato : 26-06-07 22:03

Vi overvejer at holde en uges sommerferie i Harzen og nyde de krumme veje.
Er området opdyrket af andre her i gruppen, som har lyst til at give tips
til gode og billige hoteller

Poul
Yamaha R6 til sjov på vej
Ducati 900 SS til sjov på bane

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-06-07 07:53

Poul skrev:
> Vi overvejer at holde en uges sommerferie i Harzen og nyde de krumme veje.
> Er området opdyrket af andre her i gruppen, som har lyst til at give tips
> til gode og billige hoteller

Hej Poul

Der ligger utroligt mange bed and breakfast dernede. Til fornuftige
priser. Jeg tror bare jeg var kørt derned og fundet et nyt sted når det
passede mig.

Kan anbefale at prøve turen med det gamle damplokomotiv. op til toppen
af brocken. (Bloksbjerg.) Det er en rigtig flot tur. Derudover kan man
ikke være andet facineret af sådan et gammelt lokomotiv.

mvh Tommy Fer

Fra : Bongo

Dato : 27-06-07 10:32

> Der ligger utroligt mange bed and breakfast dernede. Til fornuftige
> priser. Jeg tror bare jeg var kørt derned og fundet et nyt sted når det
> passede mig.

Jeg er enig med Tommy, bare kør derned og hav et kort med. Der er også en
del turistinformation derned. Men forvent ikke at du kan købe campinggas
dernede. Jeg brugte 3 dage på at finde en.

Vh Bongo

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-06-07 16:42

"Poul" <pmk@mil.dk> skrev i en meddelelse
> Vi overvejer at holde en uges sommerferie i Harzen og nyde de krumme veje.
> Er området opdyrket af andre her i gruppen, som har lyst til at give tips
> til gode og billige hoteller

Jeg var der i Maj og vi boede i byen Altenau på landhotel Alte Aue.
http://www.landhotel-alteaue.de/cms/front_content.php

Dejligt sted syntes jeg, og mc'en kunne stå inde om natten.!!

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Kenneth T

Dato : 27-06-07 21:48

Hvis du er til snoede veje, så kan jeg anbefale ruten Oker > Altenau >
Goslar.
Det er for fedt, sidst jeg var dernede, henetde jeg frivilligt morgenbrød,
så kan man lige få sig en frisk lille morgen-tur undervejs. Utroligt hvad
det kan gøre ved ens humør ved kaffebordet :)

-
God tur
Kenneth
ZX12R til sjov på vej
R1 til sjov på bane

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-06-07 16:12

Kenneth T skrev den 27 jun 2007 i

> Hvis du er til snoede veje, så kan jeg anbefale ruten Oker > Altenau >
> Goslar.

Samt husk Kelbra > Frankenhausen retur. Et par gange - det gør de lokale.
Samme tip har Snupperjensen også fået

Fra : Poul

Dato : 28-06-07 21:58

Tak for tipsene,,,, kan næsten ikke vente.
Må straks på Google earth
Poul

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-07-07 15:59

"Bongo" <askfor@address.com> writes:

> Men forvent ikke at du kan købe campinggas dernede. Jeg brugte 3
> dage på at finde en.

Hvor nødvendigt er det? På min tur til Italien, der inkluderede to
tyske campingpladser var det ikke nødvendigt.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-07 17:20

On Wed, 04 Jul 2007 16:58:42 +0200, Jes Vestervang wrote:

> Hvor nødvendigt er det? På min tur til Italien, der inkluderede to
> tyske campingpladser var det ikke nødvendigt.

Gas! du ved Gas

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-07-07 23:04

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Gas! du ved Gas

Ohhh!
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R