Foto Givi montage
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-07 20:07

Til Torben, og andre nysgerige.

En lille fotoserie af montagen af Givi på R1200S, dog uden beskrivende
tekst foreløbig.

http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/givi

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Finn og Angela

Dato : 26-06-07 23:00

meddelelse news:o9snyw9hjm9p$.3df8xqa4ms7s$.dlg@40tude.net...
> Til Torben, og andre nysgerige.
>
> En lille fotoserie af montagen af Givi på R1200S, dog uden beskrivende
> tekst foreløbig.
>
> http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/givi

For s... Orla, du er go´ til det dér beslagnoget. Også fint med et billede
af din bukkemaskine (Hvad er "kassen" lavet af)?

--
Hilsen
Finn og Angela Christensen

Fra : Orla Pedersen

Dato : 27-06-07 08:09

Finn og Angela wrote:

> (Hvad er "kassen" lavet af)?

Det er et indlæg fra en polyeurethanskumform, overskud fra da jeg var i
kølebranchen. Jeg kunne ikke lade en sådan alu-klump ligge i skrotkassen

Det er 20 mm. aluminium-"plade".

mvh
Orla

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-06-07 05:53

Orla Pedersen wrote:
> Til Torben, og andre nysgerige.
>
> En lille fotoserie af montagen af Givi på R1200S, dog uden beskrivende
> tekst foreløbig.
>
> http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/givi

Frygtløst! Sådan at skære i noget fabriksnyt grej Hvad er funktionen
af bistadet?

Får du ikke skrabemærker på bagsiden når du bukker over "kassens" skarpe
hjørner?

--
vh
Torben

Fra : Orla Pedersen

Dato : 27-06-07 08:13

Torben Scheel wrote:

> Frygtløst! Sådan at skære i noget fabriksnyt grej Hvad er funktionen
> af bistadet?

"Bistadet" er et alu-varmeskjold over lydpotten.

> Får du ikke skrabemærker på bagsiden når du bukker over "kassens" skarpe
> hjørner?

Jo, det kunne måske undgåes med et par tynde plastplader. Ellers er det
kun exenterbukkemaskiner, der ikke "slæber" på pladen. De kan til gengæld
bukke prelakeret plade uden at skramme.

mvh
Orla