Yamaha XJ 900F + Krauser K2
Fra : Finn og Angela

Dato : 16-06-07 17:49

Efter at fruen har taget kortet og har "arvet" Maxim´en, er jeg blevet
kørende på en flot og velholdt XJ900 (synes jeg da selv):

http://hjem.get2net.dk/xjmaximdk/maximer/finnogangela/1024/900.jpg

Jeg har investeret i et Ebay Krauser K2 sæt med tasker og side- og topcase
holderen -
men bliver muligvis nødt til selv at fabrikere de specifikke
monteringsbeslag til min cykel - nogen herinde der har ovennævnte
kombination og kan hjælpe med billeder af
konstruktionen/princippet?

--
Hilsen
Finn og Angela Christensen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 16-06-07 18:28

"Finn og Angela" <afc.chris_fjern dette_@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Efter at fruen har taget kortet og har "arvet" Maxim´en, er jeg blevet
> kørende på en flot og velholdt XJ900 (synes jeg da selv):

Det synes jeg da bestemt også. Det er da et rent prakt eksemplar.
Tillykke. Årgang? DK? eller selv import?

mvh Jens
Sydals

Fra : Finn og Angela

Dato : 16-06-07 22:04

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det synes jeg da bestemt også. Det er da et rent prakt eksemplar.
> Tillykke. Årgang? DK? eller selv import?

Takker

Det er en -94, fundet på Mobile.de og hentet i Tyskland hos en tysk
civilingeniør, Dieter, der som eneste ejer har brugt den til en årlig
ferietur sydpå og en søndagstur i ny og næ (kæresten holdt ikke af at sidde
bag på). Knapt 29000 km er det blevet til i alt, resten af tiden har den
opholdt sig i hans garage.

Indkøb inkl. tyske prøveplader, overnatning, tranport etc. (vi kørte 2
derned på en cykel): Ca. 20.000.- og så har jeg erlagt godt 33.000.- til
samfundets opretholdelse.

Jeg overvejede at fuske ved at købe en ældre årgang og flytte delene over
(skal på et tidspunkt måske bruge en motor og div. dele fra en 900 til et
projekt) og på den måde spare en 10-15000.-
- men syntes det blev for bøvlet. Nu føler jeg mig i det mindste stadig
berettiget til at klage over nedskæringer og lønniveauet for pædagoger