DBA er gratis i denne uge
Fra : Bongo

Dato : 16-06-07 16:18

og der er et mc-tillæg i.

Vh Bongo

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 16-06-07 20:19

hø hø, dba har nu været gratis et stykke tid

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-06-07 20:35

Bongo wrote:
> og der er et mc-tillæg i.
>

> Vh Bongo

den er gratis hver uge!

Thore

Fra : Per

Dato : 16-06-07 21:01

SmaRTrxxv wrote:

> den er gratis hver uge!

Derfor er der heller ikke noget i vejen mere med at spørge om tlf. nr. til
diverse dba. annoncer mere.

Der har ellers altid været irritation osv., når folk har spurgt om numre her
i gruppen. Det er der heldigvis ikke grund til mere

Mvh. Per

Fra : Bongo

Dato : 16-06-07 22:41

> [...]
>
> Der har ellers altid været irritation osv., når folk har spurgt om numre
> her i gruppen. Det er der heldigvis ikke grund til mere

Der er nyt for mig. Hvad lever de så af, reklamer?

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-06-07 11:13

> Der er nyt for mig. Hvad lever de så af, reklamer?

Ja, og annoncer - nu koster det nemlig penge at få dem sat i den trykte
avis. Derfor kan man heller ikke finde ret mange annoncer i den mere - de er
mere eller mindre rykket over på hjemmesiden.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-06-07 22:42

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message

> Der har ellers altid været irritation osv., når folk har spurgt om numre
> her i gruppen. Det er der heldigvis ikke grund til mere
>
> Mvh. Per

Jo. For online annoncer kommer ikke med i den trykte udgave.

Vh
Tommy

Fra : Moller

Dato : 17-06-07 16:18

Per skrev:

> Derfor er der heller ikke noget i vejen mere med at spørge om tlf. nr. til
> diverse dba. annoncer mere.

   Hvis det er i parpirudgaven har du jo ret...

> Der har ellers altid været irritation osv., når folk har spurgt om numre her
> i gruppen. Det er der heldigvis ikke grund til mere

   Tjek lige hvad der er gratis, det er ikke netudgaven, så nej, det er
ikke en gyldig grund til at spamme herinde omkring numre til folk der
sælger badedyr og sexlegetøj.

--
VH
   Moller

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 17-06-07 20:37

Moller skrev:
> badedyr og sexlegetøj.

Hallo, hvad er der i vejen med badedyr og sexlegetøj??

Jeg ligner et badedyr og er et sexlegetøj.
For visse Quinder altså.............. tjarhhh, faktisk alle Quinder når
jeg bliver fuld nok hehe

.........Lille badedyr.......

hamselv herfra

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-06-07 21:23

hamselv (dkmc) skrev:
> Hallo, hvad er der i vejen med badedyr og sexlegetøj??
>
> Jeg ligner et badedyr og er et sexlegetøj.
> For visse Quinder altså.............. tjarhhh, faktisk alle Quinder når
> jeg bliver fuld nok hehe

Så er du ulovlig!

For der er strenge krav til legetøj jf. rådets direktiv 88/378/EØF af 3.
maj 1988
Jeg vil fremhæve to punkter fra Bilag II, 1. i uddrag :

Litra
a) Legetøjet og de dertil hørende dele ... skal have en mekanisk
modstandskraft og i givet fald en stabilitet, der er tilstrækkelig stor
til at kunne modstå de belastninger, som det udsættes for i forbindelse
med anvendelsen, uden at gå i stykker eller kunne blive deformeret med
risiko for at forvolde sår og skrammer.

Du skal altså kunne rykkes i flere gange uden at gå af...

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Bongo

Dato : 17-06-07 21:44

> Du skal altså kunne rykkes i flere gange uden at gå af...

ROFL:::::..........

Fra : Armand

Dato : 18-06-07 15:07

Fra: ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk>
Emne: Re: DBA er gratis i denne uge
Dato: 17. juni 2007 22:23

hamselv (dkmc) skrev:

> [...]
> Jeg vil fremhæve to punkter fra Bilag II, 1. i uddrag :...........
> Du skal altså kunne rykkes i flere gange uden at gå af...

Hæ!

--
Armand.

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 21-06-07 21:08

J.C.Kløve skrev:
> Du skal altså kunne rykkes i flere gange uden at gå af...

damn..... så røg det

hamselv herfra