DSS fest og togtider
Fra : Knold

Dato : 07-07-01 08:37

Hej Alle sammen

Så er det vist nok i dag ikke ? At der er folkevandring til Viby Sj.? Eller
er jeg bare ikke vågen endnu *GGGGGGGG* Sad jo længe oppe og ventede på
*konen* som var til en uforglemmelig U2 koncert

Men trods koncert udmattelse og egen sygdom så kommer VI

Er det ikke 16.04 fra KBH-hovedbane og er det så ikke kl. 15.50 Under Uret??
Vi vil i hvert fald stå der

Glæder os til at se alle.

Venlig Hilsen
Hanne (som sover og drømmer koncert drømme) og Henrik.

Fra : Kristine Pedersen

Dato : 07-07-01 12:42

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke 16.04 fra KBH-hovedbane og er det så ikke kl. 15.50
Under Uret??
> Vi vil i hvert fald stå der

Vi kommer på det tidspunkt under uret.

> Glæder os til at se alle.

Ditto.
> Venlig Hilsen

Kristine og Mark.

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-01 20:06

"Kristine Pedersen" <kristine@gazel.dk> skrev i en meddelelse
> Venlig Hilsen
>
> Kristine og Mark.

Hey Kristine.... Tillykke med fødseldagen i dag )

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 10-07-01 03:09

On Mon, 9 Jul 2001 21:05:57 +0200, "John Sahl"
<webmaster@mandezonen.dk> wrote:

Hi Kristine

>Hey Kristine.... Tillykke med fødseldagen i dag )

du godeste det erlidt sent men også lige et her fra håber den var
indbringen :)
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 10-07-01 06:12

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> wrote in message
> "Kristine Pedersen" <kristine@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> Hey Kristine.... Tillykke med fødseldagen i dag )

Ja osse her fra *G*
Jeg håber du havde en god dag

Kærlig Hilsen
Henning

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 11-07-01 18:10

> Hey Kristine.... Tillykke med fødseldagen i dag )

Jeg har som tele dk kunde store problemer med at læse nyhedsgrupperne (ingen af
deres servere virker ... jeg bruger sunsites i øjeblikket) så jeg så det
desværre ikke på dagen..

Men meget sent herfra .. Tillykke!

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 11-07-01 19:23

"Christian 'CeeJay' Jensen" skrev

> Jeg har som tele dk kunde store problemer med at læse nyhedsgrupperne

Læs i <URL: news:tele.internet.news-service >, der er skrevet en mini-
faq om problemet.

> Men meget sent herfra .. Tillykke!

Jeg melder mig ind i den sene klub: hip hurra for Kristine.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sott

Dato : 11-07-01 19:15

> Hey Kristine.... Tillykke med fødseldagen i dag )

Arj - undskyld Kirstine....
Tillykke med fødselsdagen... *S*

Tusinde fødselsdagshilsner
Søs

Fra : Kristine Pedersen

Dato : 11-07-01 23:47

Tak til jer alle sammen for jeres søde hilsner

Kærlig hilsen fra Kristine