gs 500 fra 1997
Fra : duff

Dato : 14-06-07 13:44

med lige knap 30k på klokken.
Nydelig velholdt.

Hvad er en rimelig pris ved privat handel for sådan en?
30000? 35000?

Fra : Hekto

Dato : 14-06-07 15:57

After serious thinking duff wrote :
> med lige knap 30k på klokken.
> Nydelig velholdt.
>
> Hvad er en rimelig pris ved privat handel for sådan en?
> 30000? 35000?

Host! ... med eller uden kåbe?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : duff

Dato : 14-06-07 16:17

Hekto skrev:

> Host! ... med eller uden kåbe?

uden.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50405289
den der....

Fra : Hekto

Dato : 15-06-07 15:36

duff brought next idea :

> uden.
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50405289
> den der....

Generelt ligger priserne på de nøgne modeller
5-10.000 under hvad dem med kåbe koster.

Har du sammenholdt prisen på denne, med andre på
DBA? Umiddelbart er 30-35K nogenlunde niveauet.

Fra : Pedersen

Dato : 16-06-07 00:51

> uden.
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50405289
> den der....

Du skulle gerne kunne få ca. 33000 for den. Jeg solgte for nyligt en
tilsvarende for 37000 men det var med kåbe.