Stativ til sidetasker og helkåbe
Fra : oz9abc

Dato : 14-06-07 06:43

Hej alle.

Er der nogen der ved hvor jeg finder et sidetaske stativ der passer til en
Honda CX650E?
- og også gerne en Fuldkåbe feks Pichler?
Jeg har ledt på nettet men ikke fundet nogen forhandler der skilter med det.

Mvh
Jan
www.mcoplevelser.dk

Fra : carsten

Dato : 14-06-07 09:27

oz9abc wrote:

> [...]
> - og også gerne en Fuldkåbe feks Pichler?
> Jeg har ledt på nettet men ikke fundet nogen forhandler der skilter med

prøv
http://www.sbfiberdesign.com/html/sbfib_dk.html
de har sikkert en kåbe du kan bruge
/Carsten

Fra : KentBM

Dato : 14-06-07 13:30

oz9abc skrev:
> Hej alle.
>
> Er der nogen der ved hvor jeg finder et sidetaske stativ der passer til en
> Honda CX650E?
Du kan da få et sæt Hepco Becker
http://hepco-becker.de/_eng/frameset.php og købe dertil hørende tasker.

--

Kent

Fra : Anders Majland

Dato : 18-06-07 15:53

> Du kan da få et sæt Hepco Becker http://hepco-becker.de/_eng/frameset.php
> og købe dertil hørende tasker.

Mhs til Hepko og Becker vil jeg anbefaler at købe fra en fysisk butik i
nærheden der har ry for at leve op til købeloven ...

H+B er nogle arrogante røvhuller når der kommer til reklamationer (har jeg
fra flere kilder plus egen oplevelse) og så hjælper det ikke når det er en
tysk postordrebutik der står som sælger...

Ganske kort havde jeg købt et sæt som ikke passede på min xtz. Til en start
havde jeg særdeles svært ved at få Kedo til at akceptere en reklamation, så
jeg kørte 400km for at sammenligne mit rack med et andet. Det andet passede
fint på min mc og ikke omvendt... Selv med billeddokumentationen for
forskellene mellem rack'ene var det ikke til at få en reklamation igennem
før jeg brugte ganske store bogstaver.

Men afsted det kom til Hepko og Becker via Kedo - Der fik jeg så svaret at
det ikke fejlede noget. Kedo havde i mellemtiden fremskaffet en xtz og kunne
godt se at det ikke passede. De bukkede så rørene så det kom til at sidde
bedre... H&B fastholdt at lidt modifikationer kunne være påkrævet ...

Efterfølgende sælger Kedo stadig samme rack og de tager en merpris for at
bukke det i facon så det passer ...

Fra : oz9abc

Dato : 14-06-07 17:10

Tak for de gode svar på både kåbe og taskestativ.

Mvh
Jan

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 16-06-07 01:40

"oz9abc" <9abc@oz_prik_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - og også gerne en Fuldkåbe feks Pichler?
> Jeg har ledt på nettet men ikke fundet nogen forhandler der skilter med

Hej Jan
Prøv her. Du kan både bestille og få yderligere information.
http://www.pichler.de/kunststoff_pages/startere.htm

mvh Jens
Sydals