GPR Carbon udstødning?
Fra : HC

Dato : 13-06-07 22:39

Jeg har købt en brugt cykel med eftermonteret "GPR Carbon" udstødning.
Jeg har vitterligt ingen ide om hvad det er for noget, men originalen
følger selvfølgelig også med.

Her er et billede af tingesten:

http://i13.ebayimg.com/06/i/000/a3/9b/defa_12.JPG

Dem her syntes at prise det til skyerne.. men det er jo også en butik:

http://www.1888fastlap.com/store/customer/pages.php?pageid=29

/HC

Fra : Janner

Dato : 14-06-07 21:17

Hvad er det du mangler så ??

GRP er noget ok fede potter i go kvalitet, dog ser det IMHO tåbeligt ud at
den er så lang i forhold til bagenden af cylken...

mvh.

Jan

Fra : HC

Dato : 15-06-07 09:50

Janner wrote:
> Hvad er det du mangler så ??

Jeg mangler ikke noget - jeg ville bare høre hvad det var for en
udstødning :)

> GRP er noget ok fede potter i go kvalitet, dog ser det IMHO tåbeligt ud at
> den er så lang i forhold til bagenden af cylken...

Nu den jo faktisk kortere end originalen, ser det ud til:

http://goobike.com/catalog/detail/photo/1010023_00_2006_01.jpg

Så må jeg jo leve med at du mener det ser tåbeligt ud :)

/HC

Fra : Janner

Dato : 16-06-07 08:15

> Nu den jo faktisk kortere end originalen, ser det ud til:
>
> http://goobike.com/catalog/detail/photo/1010023_00_2006_01.jpg
>
> Så må jeg jo leve med at du mener det ser tåbeligt ud :)
>
> /HC

*S* ja smag og behag er jo gudskelov forskelligt ...

Er er et kig på min røv
http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large_wm/2981.jpg