Dumt siger jeg bare :o)
Fra : Johnni

Dato : 13-06-07 14:21

Hejsa

Jeg kom til at prøve Sjangs (skriver også her i gruppen) "nye" CBR1100XX i
går så nu er fanden løs oppe i min lille hovede!!
FOR SATAN DA hvor kører den da bare godt i forhold til min gamle GPZ 500 fra
91, jeg havde forestillet min den var stor og tung at tumle men jeg måtte
tage min ord i mig igen, den smutter jo rundt i svingne så let som ingen
ting!!

Jeg har været forbi dba.dk inponerende mange gange i dag for at se på mc!
det ender sgu med at blive en dyr prøve tur!

/Johnni
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=604

Fra : Erling Christensen

Dato : 13-06-07 17:03

On Wed, 13 Jun 2007 15:21:23 +0200, "Johnni" <johnni@loeje.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har været forbi dba.dk inponerende mange gange i dag for at se på mc!
>det ender sgu med at blive en dyr prøve tur!

Det er det jeg altid har sagt.... Lad være med og prøve noget andet,
før du er klar til og skulle op med pungen....
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 13-06-07 21:41

> Jeg har været forbi dba.dk inponerende mange gange i dag for at se på mc!
> det ender sgu med at blive en dyr prøve tur!

Bare kom i sving, Johnni :D

/Sjang
Der også er meget meget imponeret over køreegenskaberne på den store
maskine.

Fra : Johnni

Dato : 14-06-07 21:41

Ja ja jeg kan snart alle Mc annoncerne på dba uden af

Jeg har jo sådan set længe været lun på Kawasakis ZZR 1100 men har ikke lige
kunne finde nogen som har prøvet den, så er der nogen her inde som har lidt
info om den, køreindeskaber og hvad man skal være opmærksom på ved denne
model og andet godt?

Fra : Christian Ewald

Dato : 18-06-07 09:54

Hej
Ejer den glade ejer af en ZZR1100D og det er bare et fantastisk
køreapparat! Havde kun erfaringer med 600-750 ccm, men
den er meget letkørt og Zparker Zatme Røv. Den trækker bare fremad,
har måske lidt af det fagfolkene kalder "Kawasaki-
tøven", men det tager absolut ikke noget af glæden. Den kører
snor-lige og trækker bare igennem hele vejen og føles
tilpas tung/let i kurverne.

Eneste hage indtil nu, er at jeg kan ikke rigtigt finde noget
prisfornuftigt taskevæsen (læs pænt brugt)til den.
Jeg startede egentlig med at kigge efter en Honda BB, men synes
priserne var noget optimistiske sidste år. En god
kammerat havde set og prøvet den og synes jeg i det mindste burde se
på den. Nu står den så hjemme i garagen og længes
efter tørvejr!
Hvis du finder et eksemplar der er passet og iorden, skal du ikke
prøve den uden at have penge med!
See Ya,

Fra : Johnni

Dato : 19-06-07 21:03

"Christian Ewald (slet RMEA5)" <c.ewald@RMEA5c.dk> wrote in message
> [...]
> efter tørvejr!
> Hvis du finder et eksemplar der er passet og iorden, skal du ikke

Det var sgu ikke fordi jeg fik mindre lyst til den model efter din
beskrivelse

Nå må se om jeg kan finde en til en pris hvor konen ikke stiller sig for
meget på bagben

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-07 19:35

> Jeg har været forbi dba.dk inponerende mange gange i dag for at se på mc!
> det ender sgu med at blive en dyr prøve tur!
Been there done that

//Peter
Med sin CBR1100xx som afløste den gamle XJ600

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-06-07 14:11

"Johnni" <johnni@loeje.com> writes:

> Jeg har jo sådan set længe været lun på Kawasakis ZZR 1100 [...]

Husk på at der findes både en ZZR1200 og en ZZR1400.

.... Ha ha -- god weekend.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*