fælg mål til custom V-Rod hjul
Fra : JimR

Dato : 12-06-07 18:33

Jeg bliver spurgt om jeg kan finde mål på fælgkanterne på en V-Rod.

Det skal bruges af en fyr med en meget stor 5 akset fræser der vil
konstruere og fremstille seje custom hjul til V-Rod

Hvor kan man støve sådan noget information op henne? Bare oplysninger om
standard fælgprofiler omkring dækfastgørelsen kunne være nok, så kan vi
modellere resten op selv i fuld 3D.

mvh

JimR
nej - SZR660!

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-06-07 20:04

"JimR" <look@www.radmer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> standard fælgprofiler omkring dækfastgørelsen kunne være nok, så kan

Mål fælgene, din "5-aksede fræse fyr" har vel adgang til alm.
måleværktøj som rundingslære, micrometerskruer m.m. ?
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : JimR

Dato : 13-06-07 07:32

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Mål fælgene, din "5-aksede fræse fyr" har vel adgang til alm.
> måleværktøj som rundingslære, micrometerskruer m.m. ?

Ja det kan blive nødvendigt hvis vi ikke kan finde målene nogen steder.

Jeg tænkte at der måske kunne findes nogle anbefalede fælgkant dimensioner
fra MC dæk fabrikanterne

mvh

JimR