Må jeg køre på lejet MC fra S
Fra : Bimmelimmer

Dato : 12-06-07 01:18

Hey guy

Jeg kan leje en MC i sverige. Må jeg egentligt køre på den her i
lortedanmark og hvor længe ?
Lejekontrakten er tidsubegrænset.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 12-06-07 05:47

On Tue, 12 Jun 2007 02:17:32 +0200, Bimmelimmer
<Bimmelimmer@hotmail.co> wrote:

>Jeg kan leje en MC i sverige. Må jeg egentligt køre på den her i
>lortedanmark og hvor længe ?

Nej, ikke hvis din bopæl er i Danmark.

Men det er den vel heller ikke, siden du synes så lidt om landet?

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-06-07 07:29

Bimmelimmer wrote:
> Hey guy
>
> Jeg kan leje en MC i sverige. Må jeg egentligt køre på den her i
> lortedanmark og hvor længe ?
> Lejekontrakten er tidsubegrænset.

Er du der nu igen Troll?

*PLOINK*

Fra : Armand

Dato : 12-06-07 18:39

"Bimmelimmer" <Bimmelimmer@hotmail.co> skrev i en meddelelse
> Hey guy
>
> Jeg kan leje en MC i sverige. Må jeg egentligt køre på den her i
> lortedanmark og hvor længe ?
> Lejekontrakten er tidsubegrænset.

Den enste kørsel der er tilladt er dén der kan tænkes nødvendig for dén der
f.eks. vender hjem fra udlandsferie i en lejet bil => Grænsen til hjemmet og
hjemmet til udlejerens nærmeste kontor/indlevering!

--
Armand.
(der har stået i dén situation som bagsædepassager på en 750'er Bol d'Or der