firetakter
Fra : preben nielsen

Dato : 28-07-07 09:49

ja så kunne den gamle udstødning ikke mere så fik en knækpotte foræret men
nu er problemet så den firetakter når jeg starter over krydset ligesom den
mangler power. skal der større dyse i (der sidder en 80)eller mindre eller
er det noget med luftblandingen.cylinder og det hele er standard.

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-07-07 12:12

preben nielsen wrote:
> [...]
> krydset ligesom den mangler power. skal der større dyse i (der sidder
> en 80)eller mindre eller er det noget med luftblandingen.cylinder og

Hvis den firetakter er det tegn på for fed blanding. Hvis det har kørt
tidligere med den anden udstødning, og intet andet er rørt, skal den have en
mindre dyse.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.