Aprilia Amico GL - kickstarter sidder helt~
Fra : nielsen81@gmail.com

Dato : 14-07-07 22:20

Ja, min Aprilia Amico GL's kickstarter sidder helt fast (og el-
starteren er for længst holdt op med at fungere).

Apriliaen har i lang tid nu stået parkeret og samlet støv (øv) - men
nu vil jeg altså gerne have lidt gang i den igen.

Jeg kan huske, at lige inden at Apriliaen mere eller mindre sagde
"klonk" (og kickstarteren herefter så sad helt fast) var moteren
temmelig sløv og havde lav ydeevne...

Hvad kan problemet være - og hvordan kan det løses (dvs. hvilke
løsdele skal udskiftes) ?

/ Nielsen

Fra : Hagar

Dato : 15-07-07 01:41

<nielsen81@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Uden at jeg er ekspert på området, så kunne det godt lyde som om at stemplet
har sat sig. Er det tilfældet, så skal du sikkert have ny cylinder, stempel
og ringe, måske også top og krumtap

Hagar

Fra : Snakee

Dato : 15-07-07 18:55

Den Sun, 15 Jul 2007 02:41:27 +0200 skrev Hagar:

> Uden at jeg er ekspert på området, så kunne det godt lyde som om at
> stemplet har sat sig. Er det tilfældet, så skal du sikkert have ny
> cylinder, stempel og ringe, måske også top og krumtap

Hvad er egentlig grunden til at stemplet sætter sig, på en knallert? Jeg
synes jeg har ser det flere steder at stemplet sætter sig men hvorfor sker
det egentligt og kan man gøre noget for at forebygge det?

Snakee