Lysstyrke - piaggio zip
Fra : Det Lille Værksted

Dato : 01-07-07 11:09

Jeg har et problem med lyset på min datters piaggio zip, det er alt for
svagt. Jeg har prøvet med en ny spændingsregulator samt en ny stator, også
begge dele samtidig. Jeg kan ikke måle nogen kortslutning i ledningsnettet,
og hvis jeg slutter ledningen der går til lyskontakten direkte til batteriet
er der masser af lys. Håber der er nogen der har et godt bud.

Hilsen
Knud

Fra : Brian

Dato : 02-07-07 19:02

"Det Lille Værksted" <mail@d-l-v.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ledningsnettet, og hvis jeg slutter ledningen der går til lyskontakten
> direkte til batteriet er der masser af lys. Håber der er nogen der har et

Køb et billigt multimeter i fx Aldi og mål spændingen på forsyningen
forskellige steder... synderen er nok en kontakt eller en samling et sted i
ledningsnettet...

Fra : Snakee

Dato : 14-07-07 18:31

Den Sun, 01 Jul 2007 12:09:15 +0200 skrev Det Lille Værksted:

> hvis jeg slutter ledningen der går til lyskontakten direkte til batteriet
> er der masser af lys. HÃ¥ber der er nogen der har et godt bud.

Dumt svar - er det så ikke bare din lyskontakt der er i uorden?

Snakee