Privat salg
Fra : PSG

Dato : 21-06-07 09:41

Hej

Min T-Rex skal sælges og jeg skal lige høre om der gælder samme regler for
omregistrering ved privat salg af scootere som ved biler (dvs. at køber har
et vist antal dage til at omregistrere på motorkontoret)?

PFT
Patrick

Fra : OZ3BTO

Dato : 21-06-07 15:19

"PSG" <psg@myreget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> et vist antal dage til at omregistrere på motorkontoret)?

Det er samme som bil .. ~3uger
Personligt ville jeg bede om den nye ejers navn adr. osv. også selv
omregge den til ham .. evt. tage sammen på motor kontoret

Har desværre selv solgt en 45er hvor personen ikke omreggede den ..

Tog mig 14 dage at få fat i den igen

Erik

Fra : Solvang

Dato : 21-06-07 15:59

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omregge den til ham .. evt. tage sammen på motor kontoret
>
> Har desværre selv solgt en 45er hvor personen ikke omreggede den ..

14 dage er da under de 3 uger......

Fra : OZ3BTO

Dato : 22-06-07 07:33

"Solvang" <solvang@paradisFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> 14 dage er da under de 3 uger......

DOH .. Det var jo ligesom 14 UDOVER de 3 uger . faktisk gik der en hel
måned før jeg begyndte at lede efter min scooter .. Det var jo på papiret
jo stadig min eftersom gutten ikke omreggede den

Erik

Fra : Anders Larsson

Dato : 22-06-07 10:55

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> papiret
> jo stadig min eftersom gutten ikke omreggede den

Så synes jeg du skulle have meddelt motorkontoret, at du havde opsagt
forsikringen.
De vil ganske vist spørge efter pladerne - og så kunne du jo passende
henvise til at den var købt af en anden.

Det er jo ikke dit problem at den nye ejer ikke har tegnet forsikring (din
dækkede kun i 3 uger), og hvis han har afmeldt din forsikring så dækkede den
ikke mere.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.