Quooker
Fra : MetroHenrik

Dato : 03-08-07 07:26

Vi skal snart til at lave nyt køkken, og har set "den kogende vandhane" i en
forretning.
er er nogle her, der har hverdagserfaring, som kan oplyse mig lidt om dette
"vidunder".

Hvad bruger i den til?
Hvormeget bruger i den?
Hvad koster den så i brug i hverdagen?
Har i smidt el-kedlen på porten?
?
?

henrik

Fra : Carsten

Dato : 03-08-07 07:39

Søg ..og du skal finde:

<http://groups.google.dk/group/dk.fritid.hus-og-have/search?group=dk.fritid.hus-og-have&q=quooker>

To gode og lange tråde om emnet, incl. erfaringer.

Carsten

Fra : MetroHenrik

Dato : 03-08-07 09:38

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> To gode og lange tråde om emnet, incl. erfaringer.

Jamen tak Carsten.
Jeg har læst det hele med stor interesse.
Måske der nu efter yderligere et år, er mere erfaring.

Henrik