Fuglebad i granit i Nord- eller Midtjyllan~
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-08-07 18:02

Hej

Jeg skal bruge et fuglebad i granit til næste weekend. Det ville være
klart rarest, hvis jeg kunne købe det i Randers, Aalborg, Brovst eller
noget der omkring.

Jeg har ledt og ledt på nettet, men hvor skal jeg køre hen? Det skal
bare være et almindeligt fuglebad til at stå på jorden, ikke noget
overdådigt.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-08-07 18:27

In news:u1weldg4t.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> [...]
> skal
> bare være et almindeligt fuglebad til at stå på jorden, ikke noget

Det er i hvert fald noget de fleste store byggemarkeder eller
tømmerhandler har, så som Bauhaus og XXL Byg eller evt. et
havecenter. Der har været annoncer i deres brochurer fornylig med
fuglebade i granit til en rimelig pris.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-08-07 21:51

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> writes:

> [...]
> tømmerhandler har, så som Bauhaus og XXL Byg eller evt. et havecenter.
> Der har været annoncer i deres brochurer fornylig med fuglebade i

Vores lokale Stark og XL har ikke, men jeg holder lige øje med
reklamerne i weekenden.

Mvh Trine

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-08-07 18:30

On Thu, 02 Aug 2007 19:02:10 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har ledt og ledt på nettet, men hvor skal jeg køre hen? Det skal
>bare være et almindeligt fuglebad til at stå på jorden, ikke noget

Vi har dem på min arbejdsplads i Hjørring - hvis det er for langt, så er
der også Gug planteskole i Ålborg (Gug). Eller Plantorama ved Ålborg
Storcenter.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-08-07 21:51

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> writes:

> Vi har dem på min arbejdsplads i Hjørring - hvis det er for langt, så er
> der også Gug planteskole i Ålborg (Gug). Eller Plantorama ved Ålborg
> Storcenter.

Vi var i Plantorama i Randers uden held, men vi prøver da lige Aalborg
og Gug. Der er lidt langt til Hjørring, lige i øjeblikket døjer jeg
meget med morgenkvalme - hele dagen - så jeg foretrækker noget vi
kører forbi alligevel. :)

Mvh Trine

Fra : Mads

Dato : 02-08-07 22:34

On Thu, 02 Aug 2007 22:50:42 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Vi var i Plantorama i Randers uden held, men vi prøver da lige Aalborg
>og Gug.

Du kan også tjekke Bilka's havecenter når du er i City Syd.

De havde granit fuglebade forleden.

Jem og Fix lige ved siden af havde også nogen store flade nogen.

mvh Mads

Fra : N. Foldager

Dato : 03-08-07 05:20

Trine:

> Der er lidt langt til Hjørring, lige i øjeblikket døjer jeg
> meget med morgenkvalme - hele dagen -

Tillykke.

Og glæd dig!

Mvh

Niels Foldager

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 02-08-07 22:59

> Hej
>
> Jeg skal bruge et fuglebad i granit til næste weekend. Det ville være
> klart rarest, hvis jeg kunne købe det i Randers, Aalborg, Brovst eller
> noget der omkring.

Nu skriver du Midtjylland og det kommer Skive ind under.
NGI har et kæmpeudvalg i granit :
http://www.nordiskgranitimport.dk/index.htm