Fyldning af flisemellemrum?
Fra : Ivar

Dato : 31-07-07 18:29

Hvis jeg river det gamle sand (mos) mellem mine fliser, hvad
skal jeg så erstatte det med?

Hvad er bedst til at forhindre ny begroning?

Hvis jeg fjerner cirka 2 cm, hvor meget skal jeg så cirka bruge
til et par hundrede kvadratmeter med fliser? Det er en blanding
af 40x40 betonfliser og chaussesten.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-08-07 17:43

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg fjerner cirka 2 cm, hvor meget skal jeg så cirka bruge
> til et par hundrede kvadratmeter med fliser? Det er en blanding

Jeg har netop lagt 100 kvadratmeter fliser og brugte 7 sække Danfugesand
http://www.dansand.dk/index.asp?id=2814
På tilbud koster det ca. kr. 75,- pr. sæk.
Hvis du kun fjerner 2 cm. skal du jo nok ikke bruge så meget, som jeg
gjorde med 5 cm. fliser.

mvh/Preben

Fra : Ivar

Dato : 01-08-07 18:09

Preben Andersen skrev:

> Danfugesand

Det lyder som det jeg skal bruge. Ved du om der er nogle af de
store kæder der fører det: XL, Bauhaus, Silvan etc. ?

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-08-07 18:18

> Det lyder som det jeg skal bruge. Ved du om der er nogle af de
> store kæder der fører det: XL, Bauhaus, Silvan etc. ?

Jeg købte i Silvan, men jeg mener, at de fleste har det, selv Jem & Fix.
mvh/Preben

Fra : Ivar

Dato : 01-08-07 18:33

Preben Andersen skrev:

> Jeg købte i Silvan, men jeg mener, at de fleste har det, selv Jem & Fix.

Tak

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-08-07 19:57

Preben Andersen wrote:

> Jeg har netop lagt 100 kvadratmeter fliser og brugte 7 sække
> Danfugesand

Jeg brugte ligeledes danfugesand sidste gang jeg rensede fuger
Jeg synes dog ikke at det hjalp specielt meget
Måske jeg ikke har renset "rigtigt" op - jeg kunne se at der var en del jord
i underlaget/flisesandet

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!