Døre på 34 mm ?
Fra : Olsen

Dato : 30-07-07 07:41

Vi vil skifte vores indvendige døre, men kan ikke finde et sted hvor de fås
med en tykkelse på ca. 34 mm.

Swedoor fremstiller kun i 40 mm. Det kræver så at vi også skifter karmene,
hvilket vi ikke gider.

Har nogen et tip ?

\Olsen

Fra : Gainsbourg

Dato : 30-07-07 12:02

De kan bestille dem hjem her i 34 mm og de er ikke specielt dyre hvis der er
tale om standardmål i bredden .
http://www.demfranordlunde.dk/default.asp?ID=99 og de sender med fragt over
hele landet.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Peter

Dato : 30-07-07 20:19

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med en tykkelse på ca. 34 mm.
>
> Swedoor fremstiller kun i 40 mm. Det kræver så at vi også skifter karmene,

Jeg fik for nogle år siden nogle hos Grønvold og Skov i Slagelse, døren hed
Silkeborg og havde tre hænsler, byggemarkedet leverede så nogle plader uden
udfræsninger, og så klarede jeg det selv med en overfræser. Hullet til låsen
sad i rigtig højde men jeg måtte bruge den låse kasse som fulgte med døren.
Så bare spørg i dit bygge marked.

Mvh Peter