Partner B322 buskrydder, elektrodeafstand?
Fra : Bjarne, Frederikshav~

Dato : 23-07-07 22:28

Hej alle

Jeg har fået fat på en Partner B322 buskrydder, men har ingen manual
til den. Hvor stor skal elektrodeafstanden være på tændrøret?

På forhånd tak.

Mvh

Lille-bror

Fra : finn

Dato : 24-07-07 13:02

Bjarne, Frederikshavn skrev:
> [...]
>
> Jeg har fået fat på en Partner B322 buskrydder, men har ingen manual
> til den. Hvor stor skal elektrodeafstanden være på tændrøret?

jeg har altid brugt det der var for hånden og det passer rimeligt det er
en tommelfinger negl det har altid virket
mvh finn

Fra : Bjarne, Frederikshav~

Dato : 24-07-07 19:19

> jeg har altid brugt det der var for hånden og det passer rimeligt det er
> en tommelfinger negl det har altid virket
> mvh finn

Hej Finn.

Ja, det kan ikke være helt galt.

Hvis der er en som ligger inde med de tekniske specifikationer på
banditten, vil jeg dog stadig meget gerne oplysningen.
Jeg har forresten fået fat i en manual. Fredag aften skrev jeg en mail
til Partner/Husqvarna, om de kunne hjælpe. I dag tirsdag fik jeg
tilsendt manualen kvit og frit. Det er sgu god kundeservice! Men
jeg mangler stadig de tekniske specifikationer.