Gro Lys Til Planter
Fra : kasper_egebo@hotmail~

Dato : 22-07-07 22:53

Hej, jeg leder efter lys til mine indendørs planter.
Vil dog ikke give flere 1000 kr for et kit, så tænkte om nogen kender
til et billigere alternativ.

Evt link til forhandlere.

Mvh
Kasper Egebo

Fra : Max

Dato : 22-07-07 22:58

Hej Kasper

Måske http://www.rygegrej.dk/

--
Mvh Max

Fra : kasper_egebo@hotmail~

Dato : 22-07-07 23:13

On 22 Jul., 23:58, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Kasper
>

> Måskehttp://www.rygegrej.dk/
>
> --
> Mvh Max

Mange tak
Prøver lige at kigge siden igennem.
Virker umidbart lidt dyrt, men kigger lige

Fra : Anette

Dato : 23-07-07 10:21

kasper_egebo@hotmail.com wrote:
> Hej, jeg leder efter lys til mine indendørs planter.
> Vil dog ikke give flere 1000 kr for et kit, så tænkte om nogen kender
> til et billigere alternativ.
>
> Evt link til forhandlere.

Hej Kasper

Har du set denne side
http://www.havenyt.dk/forum/kommentarer/869.html

Det lyder da som en billig løsning

/ Anette

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-07-07 19:38

>Hej, jeg leder efter lys til mine indendørs planter.
>Vil dog ikke give flere 1000 kr for et kit, så tænkte om nogen kender
>til et billigere alternativ.

Jeg købte bare en dagslyspære hos elektrikeren. Det virker fint. Det gør
halogenpærerne nu også, men de passer ikke til lampen.

Mvh Maria