En lækker grill??
Fra : Mie

Dato : 22-07-07 19:33

Hejsa

Jeg skal lige høre om jeg ikke kan få jeres hjælp??
Jeg leder efter en lækker grill og gerne med er bord på, lidt ala denne:
http://www.tgkshop.dk/product.asp?produ ... b=0&page=1

Men det behøver ikke være Weber og den behøver ikke koste 2000 kr. som jeg
har set den til på tilbud.

Så finder der noget ala ovenstående, men billigere og samtidig i en god
kvalitet??

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 20:44

"Mie" <hovhov@ingenposther> skrev i en meddelelse
> [...]
> har set den til på tilbud.
>
> Så finder der noget ala ovenstående, men billigere og samtidig i en god

det er ikke fordi at jeg er et "mærkedyr" men Weber er en særdeles god
grill.

Du vil ikke fortryde det hvis du ofrer de ekstra penge en Weber koster.
Hvis du kan undvære bordet og evt. det lukkede askefang så kan du købe en
Weber til omkring kr. 600,-

Fra : Mie

Dato : 22-07-07 21:18

> grill.
>
> Du vil ikke fortryde det hvis du ofrer de ekstra penge en Weber koster.
> Hvis du kan undvære bordet og evt. det lukkede askefang så kan du købe en
> Weber til omkring kr. 600,-

Ja jeg har en weber nu, så jeg ved godt at den er god.
Men jeg kan ikke undvære bordet, det er derfor jeg vil have ny grill

Fra : Mark Schiller

Dato : 23-07-07 09:31

Sun, 22 Jul 2007 22:18:29 +0200, berigede "Mie" <hovhov@ingenposther>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Ja jeg har en weber nu, så jeg ved godt at den er god.
>Men jeg kan ikke undvære bordet, det er derfor jeg vil have ny grill

Hvorfor køber du ikke "bare" et påhængningsbord eller 2, til din
eksisterende Weber - ingen tvivl, bordet er godt at have, men der er
ingen grund til, at skifte den eksisterende ud (altså medmindre du
trænger til, at kigge på noget nyt

F.eks.: http://www.tgkshop.dk/product.asp?product=565&sub=0&page=1

Blot en tanke!

/Mark