automatisk gas fjeder på plæneklipper
Fra : johny møller

Dato : 22-07-07 15:49

hejsa.

Efter mit årlige gør det selv eftersyn, på min Stiga collector plæneklipper,
har jeg fået lavet noget med gassen, før kørte den hurtigere, men nu går den
kun i tomgang.

Hvis jeg trækker lidt i fjederen, gasser den op, men dette skulle den jo
selv gøre ikk.

det er noget med et vindspjeld, som styrer gassen har jeg læst mig til.

men er der nogle derude som selv har ordnet sådan et problem, eller kender
en hjemmeside, hvor de viser eller skriver hvad man kan gøre.

mvh
johny møller

Fra : Henning Lund

Dato : 24-07-07 19:30

johny møller tastede:
> [...]
> eller
> kender en hjemmeside, hvor de viser eller skriver hvad man kan

Har vindspjældet sat sig?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : johny møller

Dato : 24-07-07 20:36

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> johny møller tastede:

> Har vindspjældet sat sig?
>
> --
> Mvh Henning Lund
> http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
> vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.

hejsa.
ja det var da en mulighed som var værd at kigge nærmere på, for den gasser
jo udemærket op så jeg trykker lidt på fjederen.
tak for svaret

Fra : Henning Lund

Dato : 25-07-07 20:39

johny møller tastede:

> [...]
> den
> gasser jo udemærket op så jeg trykker lidt på fjederen.

Jeg har tit i min tid som mekaniker af den slags maskiner oplevet
de satte sig efter en vinterpause eller hvis de havde fået for
meget vand ved vask.