Hunstik.
Fra : Elmer Fjort

Dato : 19-07-07 16:52

Er hun stik blevet totalt umulige at opdrive??

Har kigget hos et par af de lokale butikker, incl. Harald-nyborg.

Elmer

Fra : will

Dato : 19-07-07 17:25

er det dem her
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7042&n=40100

will

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-07-07 18:37

"will" <wn@city.dk> skrev i en meddelelse
> er det dem her http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7042&n=40100

Ne nej nej. Det er mellemled.
Elmer leder efter hunstik. *GGG*

Fra : Elmer Fjort

Dato : 19-07-07 21:20

"will" <wn@city.dk> skrev i en meddelelse
> er det dem her http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7042&n=40100
>
> will

Ok! Det er jo så fordi jeg ikke søgte på "mellemled"

Men hvorfor kan man så kun få dem runde??

Elmer

Fra : will

Dato : 19-07-07 21:44

> Ok! Det er jo så fordi jeg ikke søgte på "mellemled"
>
> Men hvorfor kan man så kun få dem runde??
>

> Elmer her

>http://www.el-grossisten.com/pi/Forl%c3%a6ngerled_rund_gr%c3%b8n_u_jord_4223_1670.aspx

will

Fra : Elmer Fjort

Dato : 19-07-07 22:37

> [...]

vil prøve at ringe til dem og høre om de har dem for hvis man søger
kommer der ingen frem, ud over det billed.

Elmer

Fra : Ralph

Dato : 19-07-07 18:58

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
> Er hun stik blevet totalt umulige at opdrive??
> Har kigget hos et par af de lokale butikker, incl. Harald-nyborg.

Prøv Istedgade, men husk at spørge om de er handlede, ellers må man ikke,
iflg. Venstre - undskyld

--
Ralph