væksthus ?
Fra : Peter

Dato : 19-07-07 11:44

Jeg søger et mulig væksthus !! Det er en minidrivhus, hvori der kan komme
krydderurt i, ofte står den på ben og er vel 50*30 cm i størrelsen,
Vinduerne i toppen kan vippes tilside som et låg - Er der nogle som kende
det rette "søgeord" for sådan et. og evt. ved hvor de forhandelse henne ??

Mvh
Peter

Fra : Lars

Dato : 19-07-07 11:58

Peter skrev:
> [...]
> det rette "søgeord" for sådan et. og evt. ved hvor de forhandelse henne ??

Måske en mistbænk? - selv om de som regel står på jorden og er noget
større.

Fra : Peter

Dato : 19-07-07 15:22

minidrivhus er det bo bedre bruger http://www.bobedre.dk/cm/1.1868 - se
sidste billede af "minidrivhus" - ved i hvor det kan skaffes (evt. om det
hedder noget andet fagmæssigt)

Peter

Fra : Peter

Dato : 20-07-07 08:04

idéen er at krydderurterne skal have en vintersted (minidrivhus inde i
drivhus), så der er friske krydderurter sommer og vinter - er det opnåeligt
med denne løsning eller har det med solen at gøre ?

Peter