Billige plader til gulv
Fra : Carsten Keller

Dato : 17-07-07 08:06

Hej gruppe.

Jeg skal holde fest i et telt om et par uger, og da vi ikke vil sidde
direkte på græsset har jeg lovet den bedre halvdel at der bliver lagt et
gulv i. Planen er at nivilere det ud med engangspaller og så lægge nogle
plader henover. Så er der bare lige den lille detalje at jeg ikke helt ved
hvad jeg skal med 50 m2 tynde spånplader a 16 kr./m2 bagefter hvis jeg køber
dem.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg eventuelt kunne bruge der var
billigere end de 800,- mit engangs gulv kommer til at koste?

Takker

Keller

Fra : Leonard

Dato : 17-07-07 08:20

On Tue, 17 Jul 2007 09:05:50 +0200, Carsten Keller wrote:

> Er der nogen der har en ide til hvad jeg eventuelt kunne bruge der var
> billigere end de 800,- mit engangs gulv kommer til at koste?

Skal du ikke leje teltet alligevel?
Normalt kan der lejes et gulv med til en fornuftig pris.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Carsten Keller

Dato : 18-07-07 10:02

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote in message

> Skal du ikke leje teltet alligevel?
> Normalt kan der lejes et gulv med til en fornuftig pris.

Niks, naboen havde et. Men uden gulv desværre

Keller

Fra : CC

Dato : 18-07-07 14:08

"Carsten Keller" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har en ide til hvad jeg eventuelt kunne bruge der var
> billigere end de 800,- mit engangs gulv kommer til at koste?

50 m2 tynde spånplader på engangspaller - Det tror jeg ikke holder aftenen
igennem.
Du skal over i krydsfiner eller egentlige gulvspånplader.

Lej et gulv et eller andet sted (evt. stilladsfirma) Det bliver sikkert det
billigste og bedste.

Køb gulvsåneplader med not og fer. Håb på at engangspaller understøtter det
godt nok så not/fer ikk bliver ødelagt.
Herefter kan du sælge det fx. blaå avis dk.marked (et eller andet)

Fra : Carsten Keller

Dato : 20-07-07 08:50

"CC" <cc@mail.dk> wrote in message

> 50 m2 tynde spånplader på engangspaller - Det tror jeg ikke holder aftenen
> igennem.
> Du skal over i krydsfiner eller egentlige gulvspånplader.

Mener I ikke det kan holde? Jeg dækker stort set hele arealet af med paller,
der bliver vel maks 15 cm mellem understøtningerne...

Keller

Fra : Carsten Keller

Dato : 23-07-07 16:57

> [...]
> det godt nok så not/fer ikk bliver ødelagt.
> Herefter kan du sælge det fx. blaå avis dk.marked (et eller andet)

Jeg tog lige et kig på dba for at se hvad jeg eventuelt kunne sælge pladerne
for hvis jeg valgte at købe, og søreme om ikke en venlig sjæl havde 20
lettere vredne plader med fer og not til foræringspris

Tak for rådet, nu er det lige meget om spånpladerne ville have holdt.

Keller

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-07 01:05

> [...]
>
> Er der nogen der har en ide til hvad jeg eventuelt kunne bruge der var
> billigere end de 800,- mit engangs gulv kommer til at koste?

Det er dyrt at leje... men prøv f.eks. ved firmaer som

http://www.orsted-teltudlejning.dk/

/SWP