Texas ZTR9-75
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 16-07-07 17:17

Hej.
Er denne maskine ok.?
http://www.texas.dk/texas/texas%20ztr9-75/?partno=ZTR30
MVH
Niels Peter

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-07-07 21:13

Niels Peter Nielsen wrote:
> Hej.
> Er denne maskine ok.?
> http://www.texas.dk/texas/texas%20ztr9-75/?partno=ZTR30

Den ser ikke ud til at have nogen affjedring, hverken i sæde eller
hjulophæng. Har jeg ret, kræver det en stærk ryg at køre med den. Tro mig,
det er ikke sjovt at skulle løftes af.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : tom jensen

Dato : 16-07-07 23:06

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev i en meddelelse

> Den ser ikke ud til at have nogen affjedring, hverken i sæde eller
> hjulophæng. Har jeg ret, kræver det en stærk ryg at køre med den. Tro mig,
> [...]

hej
hvordan kan du se der ikke er affjedring i sædet på det billede .

det ligner da det normale affjedrings sæde som er på havetraktorer og hvor
mange havetraktorer har affjedring i hjulophæng (nævn gerne navne)
mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-07-07 22:16

tom jensen wrote:

> hvordan kan du se der ikke er affjedring i sædet på det billede .

Et gæt ud fra den øjensynlige højdeforskel på siddefladen og motorskjoldet
under sædet. Jeg kan tage fejl. Men se efter i købssituationen. Når ryggen
er smadret, er det for sent at finde ud af den manglende affjedring - har
prøvet.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 17-07-07 09:14

køb en MTD 12,5hk Harald Nyborg er ganske fin 8995,00 lev til døren

Fra : Leonard

Dato : 17-07-07 10:22

On Tue, 17 Jul 2007 10:13:47 +0200, Stig Rasmussen wrote:

> køb en MTD 12,5hk Harald Nyborg er ganske fin 8995,00 lev til døren

Nu er der jo pokker til forskel på de 2 typer af plæneklippere.
Når jeg skal have ny klipper skal det enten være en robot eller en
ZeroTurn. Og jeg vil gerne betale 2000 kr mere for at få en som
Texas'en, men jeg aner intet om kvaliteten og skal det være, så tror jeg
det skal være en med styrehåndtagene udvendigt, som den lidt større
model til 16.995 som så også har Hydrostatisk fremdrift.
Derudover ville jeg vælge en med Bioklip, så jeg er fri for at se på
striber af græs eller samle det sammen.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 17-07-07 21:13

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> model til 16.995 som så også har Hydrostatisk fremdrift.
> Derudover ville jeg vælge en med Bioklip, så jeg er fri for at se på

Jeg var ude hos AP Motorcenter i dag.
De oplyste at den ikke blev solgt mere
MVH
Niels Peter

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 17-07-07 21:30

Flere store forhandlere har forladt Texas jeg tror ikke det er gr
plæneklipperne men hvorfor mon? Jeg har købt en fræser til 2600,00 den er
jeg ikke tilfreds med.

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 18-07-07 19:21

Hej.
Jeg har haft 2 5 hk fræser fra Texas og de har kørt ok.
Jeg vil mene at en fræser på under 5hk er for lille.
Jeg har også haft en texas havetraktor som jeg købte brugt.Der har været
nogle ting med den men det er der jo når noget bliver over 10 år.
MVH
Niels Peter

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 18-07-07 20:16

min fræser er 3,5hk og det er ok det er styropbygningen der ikke holder har
måtte få nye holdere på på garantien
efter fjorten dage bukkede det hele tiden. De 5hk fræsere som også kan kører
baglæns skal man have store overarme for at håndterer.