Texas Havetraktor problem
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 13-07-07 20:39

Hej.
Sidst jeg startede min traktor var der ingen problemer.
Da jeg så skulle starte i forgårs var den helt død . ville ikke trække
starter.
Jeg har nu skiftet tændings kontakten og den vil nu prøve at starte men nu
er der ingen gnist på tændrøret.
Hvad kan jeg have af fejl muligheder?
Det er en 12 hk B&S motor.
MVH
Niels Peter

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 14-07-07 18:15

har du slået knivene fra

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 13:50

> har du slået knivene fra

Der er også nogle modeller hvor der er "sikring" i stolen, så du skal sidde
på traktoren for at kunne starte... Den kan måske også drille...

/SWP

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 16-07-07 17:16

"Søren W" <me [et a] cacba [Plet] dk> skrev i en meddelelse

> Der er også nogle modeller hvor der er "sikring" i stolen, så du skal
> sidde på traktoren for at kunne starte... Den kan måske også drille...
>

> /SWP

Hej
Jeg fandt ud af at der var en def. tændingsspole, jeg skiftede den til en
anden brugt i går fra en anden Texas.
I går virkede den og jeg fik kørt en lille tur da det var sent.
Her til aften er der igen ingen gnist.
Hvad er det som ødelægger tændspolen ?
MVH
Niels Peter