Kirsebær og skaderne
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-07-07 18:44

Hej

Nu vi er i gang med kirsebærtræer, så har jeg et lille Sunburst, som
skaderne stjæler alle bærrene fra - inden de er røde. I år er de dog først
kommet i dag, så da var de næsten modne, men på en lille time havde de tømt
det hele (nå ja, der var måske 100 bær). Nogen forslag til løsning? Jeg har
haft træet i 4 år og aldrig fået så meget som en lille smagsprøve. Er jeg
virkelig nødt til at vente til der er så mange bær, at jeg når et enkelt bær
før skaderne?

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 11-07-07 19:36

Hej Maria

> lille smagsprøve. Er jeg virkelig nødt til at vente til der er så
> mange bær, at jeg når et enkelt bær før skaderne?

Jeg har en kammerat, han lægger en rævepels op på
kirsebærtræet, så har han dem i fred.

--
Mvh Max

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-07-07 21:27

> Jeg har en kammerat, han lægger en rævepels op på
> kirsebærtræet, så har han dem i fred.

Så mangler jeg bare ræven.

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 11-07-07 21:54

Hej Maria

> Så mangler jeg bare ræven.

Problemet er ikke at få fat på ræven, problemet
er at overtale den til at låne dig pelsen :)

--
Mvh Max

Fra : Leonard

Dato : 11-07-07 22:04

On Wed, 11 Jul 2007 22:54:15 +0200, Max wrote:

> Problemet er ikke at få fat på ræven, problemet
> er at overtale den til at låne dig pelsen :)

Hvis man endelig har fået ræven til at stå stille, så man kan tale med
den, så er det at låne pelsen et mindre problem ... ;-(
--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Anders Majland

Dato : 12-07-07 12:30

> Hvis man endelig har fået ræven til at stå stille, så man kan tale med
> den, så er det at låne pelsen et mindre problem ... ;-(

Når pelsen ikke behøver at være til pæn brug så synes jeg tit jeg ser ræve
langs vejene der ikke har behov for pelsen mere ...

/A

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-07-07 13:10

Anders Majland skrev:

> Når pelsen ikke behøver at være til pæn brug så synes jeg tit jeg ser ræve
> langs vejene der ikke har behov for pelsen mere ...

Det er ofte lettere at presse prisen ned når sælger er flad.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-07-07 14:04

> Når pelsen ikke behøver at være til pæn brug så synes jeg tit jeg ser ræve
> langs vejene der ikke har behov for pelsen mere ...

Så tror jeg det er bedre at skaderne får lov til at beholde kirsebærrene.

Mvh Maria

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-07-07 20:18

> [...]
> Er jeg virkelig nødt til at vente til der er så mange bær, at jeg når et

Min farmor hængte en masse sølvpapir og i træet. Andre smider et net over...
Aner ikke om det virker, men vi fik da masser af mavepine. :)

- Martin