Køleskab køler ikke...
Fra : b. james

Dato : 08-07-07 22:31

Hej NG.

Håber I kan hjælpe os med et svar.

Vi har et knap 3 år gl. VESTFROST BSK361 som pludseligt ikke køler mere. Der
er strøm i køleskabet, da alle lamper lyser. Men det sætter ikke i gang. Der
er ingen lyd, altså ingen kompressor der forsøger...

Har I forslag til årsag/afhjælpning?

Er det noget jeg selv kan gøre? Kan det betale sig at få det repareret,
eller skal jeg skaffe et nyt?

Mvh.

Thomas

Fra : Max

Dato : 08-07-07 22:41

Hej Thomas

> Er det noget jeg selv kan gøre? Kan det betale sig at få det
> repareret, eller skal jeg skaffe et nyt?

Det kan være termostaten der er smuttet, en meget almindelig
fejl, og i mange tilfælde ret billig at få lavet.

Men prøv at spørge i dk.teknik.el , der sidder eksperterne.

--
Mvh Max

Fra : b. james

Dato : 09-07-07 20:24

> Det kan være termostaten der er smuttet, en meget almindelig
> fejl, og i mange tilfælde ret billig at få lavet.

Har fundt fejlen. Du havde ret. Den er skiftet, og det virker perfekt!!!

> Men prøv at spørge i dk.teknik.el , der sidder eksperterne.

Tak for link.

Mvh.

Thomas

Fra : Max

Dato : 09-07-07 20:29

Hej Thomas

> Har fundt fejlen. Du havde ret. Den er skiftet, og det virker
> perfekt!!!

Fint, hvad kostede det så ?

--
Mvh Max